FANDOM

Jogabilidade

Itens Recomendados

Erro de script

Erro de script

Erro de script

Erro de script

Erro de script

Dicas

Jogando com Gragas Gragas
Jogando contra Gragas Gragas
  • Gragas pode arremessar todos para longe com seu Barril Explosivo.png ultimate. Tome cuidado para não ser arremessado no time inimigo, ou pior, em uma torre inimiga.
  • Barrigada.png Barrigada tem um tempo de recarga muito baixo, tornando a tarefa de perseguir Gragas difícil. Não passe muito tempo perseguindo ele.

Truques

Uso de Habilidades
Mastery Usage
Item Usage
Countering
  • Gragas Gragas has a very powerful lane dominance during laning phase. Be careful not to get zoned by him.
  • Interrupting him from completing the channel of his Drunken Rage Drunken Rage will help you take him down quickly.
  • Take cover behind a minion wave to avoid his Body Slam Body Slam. However, you can still take damage if you are very close to minions.
  • Body Slam Body Slam can be vulnerable to skillshots while traveling to its location. If you can predict when Gragas Gragas will use it, such as through a wall, you can get an easy hit with a skillshot.
  • When you are near his turret range, be careful of Explosive Cask Explosive Cask de Gragas Gragas as it may knock you back to his turret.