tooltipprzepis

Zmora Licza to przedmiot legendarny dostępny w League of Legends.

Przepis[edytuj | edytuj kod]

Zmora Licza
Zmora Licza
450 złota
Blask
700 złota
Eteryczny Duszek
415 złota

Podobne przedmioty[edytuj | edytuj kod]

Wizualny efekt Czaroostrza

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Czaroostrze jest efektem przy trafieniu, dlatego będzie się aktywować również przy użyciu umiejętności, które nakładają efekty przy trafieniu (np. Mistyczny Strzał Ezreala, Paktujemy Gangplanka)
  • Spell vamp icon.png Wampiryzm zaklęć i Life steal icon.png kradzież życia nie leczą za zadane dodatkowe obrażenia.
  • Aby bierny efekt zaczął się odnawiać bohater musi trafić wroga przy użyciu ataku podstawowego lub umiejętności nakładającej efekty przy trafieniu, samo użycie umiejętności nie zużywa efektu dopóki nie trafi przeciwnika.
  • Dodatkowe obrażenia nie kumulują się z Lodową Rękawicą, Mocą Trójcy czy Blaskiem, ponieważ wszystkie te przedmioty mają unikalny efekt bierny o tej samej nazwie.
    • W przypadku posiadania więcej niż jednego przedmiotu z efektem Czaroostrza, wykorzystywany zostaje ten, który zadaje najwięcej obrażeń:
      • 1. Zmora Licza: 75% podstawowych obrażeń od ataku + (+50% mocy umiejętności) dodatkowych obrażeń magicznych.
      • 2. Moc Trójcy: 200% podstawowych obrażeń od ataku dodatkowych obrażeń fizycznych.
      • 3. Lodowa Rękawica: 100% podstawowych obrażeń od ataku dodatkowych obrażeń fizycznych.
      • 4. Blask: 100% podstawowych obrażeń od ataku dodatkowych obrażeń fizycznych.
  • Statystyka prędkości ruchu zwiększa tylko stałą prędkość ruchu i nie wpływa na inne wartości procentowe.

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

Stary wizualny efekt

  • Zmora Licza używa zmienionej kolorystycznie ikony przedmiotu z alphy o nazwie Zapał i Blask przedmiot.png Zapał i Blask.