FANDOM

Skórki Edytuj

Barwy Edytuj

Bojowa Dyrektorka Yuumi Edytuj

Bojowa Dyrektorka Yuumi (Bazowa)

Łamaczka Serc Yuumi Edytuj

Łamaczka Serc Yuumi (Bazowa)

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Głosu Yuumi użycza Joanna Pach-Żbikowska.
    • Ta sama aktorka podkłada głos również  Lulu.
  • Jej animacja śmiechu może nawiązywać do Kota w Butach z filmu Shrek 2.
  • Celem przewodnim stworzenia Yuumi pod kątem wizualnym, było wydanie uroczego bohatera wspierającego, którego nie dodano do gry od dawna.[1]
  • Pierwotną nazwą jej umiejętności biernej,  Pac i Blok było Protecc/Attacc.[2]
  • Yuumi w procesie tworzenia nazywana była "Catbook".[3]
  •  Ty i Ja! jest umiejętnością pierwotnie testowaną na  Xayah i  Rakanie, gdy jedno z nich umarło, jego duch przyłączał się do drugiego pozwalająć na dalszą grę.[4]
  • Prototypem Yuumi był przekolorowany model  Hakerki Zoe.[5]
  • Prototypem efektu  Grasującego Pocisku był kot z efektu  Fanaberii jednej ze skórek  Lulu.[6]

Cytaty Edytuj

  • „Jeśli ktoś każe ci skoczyć w ogień, to... skoczysz? No bo wiesz... ja muszę być zawsze tam gdzie ty.”  p odnosi się do piosenki zespołu Lady Pank - "Zawsze tam gdzie Ty".
  • „Uuu! Ładnie pachniesz. Jesteś fanatykiem wędkarstwa?”  p odnosi się do popularnej pasty internetowej - "Mój stary to fanatyk wędkarstwa".
  • „Czy ktoś powiedział RYBEŃKA?!"  p jest odniesieniem do nazwy  wyrzutni rakiet  Jinx.
  • „Hej. Hej. Hej. HEJ! Co... nie niczego nie potrzebuję.”  p prawdopodobnie nazwiązuje do reklam figurek Lego, w których często wykorzystywane jest słowo "HEJ!".

Skórki Edytuj

  •  Klasyczna Yuumi
    • Yuumi jest uderzająco podobna do  Aery zarówno pod względem wyglądu jak i funkcjonalności.
    • Jej portret przedstawia Yuumi w domu Norry w  Bandle City.
    • Ogon Yuumi działa jak ster do kierowania książki.

Relacje Edytuj

  • Yuumi i  Księga Wrót Norry szybko się zaprzyjaźniły, ze względu na współne zamiłowanie do Norry.
  • Podczas jednej ze swoich wypraw Yuumi i Książka poznały  Brauma. Yuumi odpoczywała na jego ramionach i ochroniała go przed wściekłymi śnieżnymi duchami sprowadzającymi gradobicia, podczas gdy on dostarczał jej świeże ryby.
  • Yuumi i Książka zostały zaatakowane przez  Rek'Sai podczas badania ruin w  Shurimie.

Przypisy