FANDOM

Rozwój Edytuj

Bohaterowie w Sezonie 2019 (/od dewelopera) Edytuj

Bohaterowie w Sezonie 2019 (od dewelopera)

Bohaterowie w Sezonie 2019 (od dewelopera)

Zstępują  bliźniacze aniołyanioły,  władca metalu uwalnia swoją podstępną naturę, a zza rogu wyłania się nowy zaklinacz.

Plany dotyczące bohaterów: kwiecień 2019[1] Edytuj

Hej wszystkim. Znowu nadeszła ta pora roku, gdy rozmawiamy o nowych, wspaniałych bohaterach i aktualizacjach, nad którymi obecnie pracujemy. Dziś nie będę mówić o nowej wspierającej zaklinaczce, ponieważ już ją omówiłem w naszych ostatnich planach, a poza tym ona i tak zaraz się pojawi. Ale i tak jest o czym mówić!

Książka Wrót Edytuj

Książka Wrót - Zwiastun bohaterki Yuumi

Książka Wrót - Zwiastun bohaterki Yuumi

Gdzie teraz, Książko?

Zwiastun Edytuj

Yuumi, Magiczna Kotka - Zwiastun bohaterki

Gdy jej Pani zniknęła, Magiczna Kotka sama wkroczyła do akcji. Przy okazji zdobywa nowych przyjaciół i gra na nosie wrogom.

Ujawnienie Edytuj

Yuumi.Klasyczna.skórka

YuumiYuumi i jej najlepsza przyjaciółka, Książka, porzucają leniwe życie przytulasków i przekąsek, aby odnaleźć swoją Panią.

Umiejętności Edytuj

  • Umiejętność bierna Pac i Blok:
    • Raz na jakiś czas kolejny atak Yuumi na przeciwniku przywraca jej manę i daje tarczę. Jeśli Yuumi jest Przyłączona, tarcza chroni jej sojusznika. Tarcza chroni Yuumi lub jej sojusznika, dopóki nie zostanie zniszczona.
  • Q Grasujący Pocisk:
    • Yuumi wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogowi. Jeśli pocisk leci wystarczająco długo, zada dodatkowe obrażenia i spowolni wrogów. Przyłączona Yuumi wystrzeliwuje pocisk z pozycji swojego sojusznika i może kierować lotem pocisku za pomocą myszy.
  • W Ty i Ja!:
    • Bierne: Przyłączona Yuumi i jej sojusznik dostają od siebie nawzajem pewien procent swoich obrażeń od ataku lub mocy umiejętności przekonwertowanych na silę adaptacyjną.
    • Użycie: Yuumi zaczyna z jednym rozwinięciem swojej umiejętności W. Doskakuje do sojuszniczego bohatera i przyłącza się do tej postaci. Przyłączona Yuumi naśladuje ruchy partnera i może być wyłącznie celem ataku wież (nic innego nie może w nią wycelować). Umiejętności Yuumi aktywowane są z pozycji jej sojusznika, a sama Yuumi nie może atakować wrogów. Yuumi może się odłączyć po upływie czasu odnowienia lub nie czekając na upływ czasu odnowienia, przyłączyć się do innego współgracza.
  • E Ziuum:
    • Yuumi leczy się i uzyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu. Jeśli Yuumi jest Przyłączona, celem czaru jest jej sojusznik. Ten czar ma dwa ładunki.
  • R Ostatni Rozdział:
    • Yuumi otwiera Książkę, wyzwalając fale obrażeń magicznych, które unieruchamiają wrogów po zadaniu kilku trafień. Używając swojej superumiejętności, Yuumi może się poruszać, przyłączać do sojuszniczych bohaterów i leczyć się.

Multimedia Edytuj

Przypisy