FANDOM

Yuumi, Magiczna Kotka - jeden z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Pac i Blok (Bierna)

Yuumi.Pac i Blok

Raz na jakiś czas kolejny atak Yuumi na przeciwniku przywraca jej manę i daje tarczę. Jeśli Yuumi jest Przyłączona, tarcza chroni jej sojusznika. Tarcza chroni Yuumi lub jej sojusznika, dopóki nie zostanie zniszczona.

Grasujący Pocisk (Q)

Yuumi.Grasujący Pocisk

Yuumi wystrzeliwuje pocisk, który zadaje obrażenia magiczne pierwszemu trafionemu wrogowi. Jeśli pocisk leci wystarczająco długo, zada dodatkowe obrażenia i spowolni wrogów. Przyłączona Yuumi wystrzeliwuje pocisk z pozycji swojego sojusznika i może kierować lotem pocisku za pomocą myszy.

Ty i Ja! (W)

Yuumi.Ty i Ja!

Bierne: Przyłączona Yuumi i jej sojusznik dostają od siebie nawzajem pewien procent swoich obrażeń od ataku lub mocy umiejętności przekonwertowanych na silę adaptacyjną.

Użycie: Yuumi zaczyna z jednym rozwinięciem swojej umiejętności W. Doskakuje do sojuszniczego bohatera i przyłącza się do tej postaci. Przyłączona Yuumi naśladuje ruchy partnera i może być wyłącznie celem ataku wież (nic innego nie może w nią wycelować). Umiejętności Yuumi aktywowane są z pozycji jej sojusznika, a sama Yuumi nie może atakować wrogów. Yuumi może się odłączyć po upływie czasu odnowienia lub nie czekając na upływ czasu odnowienia, przyłączyć się do innego współgracza.

Ziuum (E)

Yuumi.Ziuum

Yuumi leczy się i uzyskuje krótkotrwałą premię do prędkości ruchu. Jeśli Yuumi jest Przyłączona, celem czaru jest jej sojusznik. Ten czar ma dwa ładunki.

Ostatni Rozdział (R)

Yuumi.Ostatni Rozdział

Yuumi otwiera Książkę, wyzwalając fale obrażeń magicznych, które unieruchamiają wrogów po zadaniu kilku trafień. Używając swojej superumiejętności, Yuumi może się poruszać, przyłączać do sojuszniczych bohaterów i leczyć się.

Przypisy