League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Został zaprojektowany przez Coronacha.
  • Jego imię może być nawiązaniem do Yoricka z Hamleta Williama Shakespeare'a. Czaszkę Yoricka wydobywa Hamlet.
  • Dawne umiejętności Yoricka – Ghule Wojny, Zarazy, Głodu i Śmierci był inspirowane Czterema Jeźdźcami Apokalipsy.
  • Yorick był jedyną postacią niewystępującą w rotacji darmowych bohaterów.
    • Jest to spowodowane błędem, który występował, kiedy wybieraliśmy Yoricka z darmowej rotacji. Zostawał on automatycznie kupiony, jeśli go wcześniej nie posiadaliśmy. Riot do dzisiaj nie umie tego naprawić.
    • Po raz pierwszy został udostępniony w darmowej rotacji 4. października 2016 roku.
  • Jest jedną z najrzadziej wybieranych (spotykanych podczas rozgrywki) postaci w grze.
  • Jeśli w angielskiej wersji League of Legends w wyborze bohatera wpiszesz „secret hidden champion” (czyli sekretny ukryty bohater), pokazany zostanie Yorick.
  • Od momentu wyjścia jest jedną z najbardziej problematycznych (tzw. "zbugowanych") postaci; w szczególności problemów dostarcza jego superumiejętność.
    • Jeden z najdziwniejszych błędów z tą umiejętnością widać w tym filmiku; Yorick zaczął się po śmierci odradzać w nieskończoność z jednym punktem zdrowia.
    • Został wyłączony na trybie Wyniesienie przez inny błąd: Wyniesiony umierając i będąc pod wpływem Omenu Śmierci tracił swoje wzmocnienie (a powinien je zachować także jako nieumarły).
  • Po swojej aktualizacji, Yorick otrzymał nowy wygląd i płaszcz z Czarnej Mgły. Jest to ta sama Mgła, która nawiedza Bilgewater w trakcie Harrowing.
  • Jego dawna umiejętność przypisana pod W, która nie wymagała celu, aby przyzwać ghoula, umożliwiała mu blokowanie umiejętności takich jak Rakietowy Chwyt Blitzcranka czy Mroczne Uwiązanie Morgany. Dawała również wizję na kilka sekund podobnie do Strażnika Kalisty.

Cytaty[]

  • Kwestia: „Zapamiętasz; Yorick Mori.” jest odniesieniem do łacińskiego zwrotu Memento mori (pamiętaj o śmierci).
  • Kwestia „Widzę wilka.” jest odniesieniem do Kindred.
  • Kwestia „Nie wygłupiaj się, normalnie idź!” prawdopodobnie jest nawiązaniem do skeczu „Tofik” kabaretu Ani Mru-Mru.

Skórki[]

Relacje[]

  • Nie lubi Thresha oraz Mordekaisera, który jest przez niego najmniej lubianym bohaterem Ligii. Jedynie Zniszczonego Króla bardziej nie znosi, ponieważ to on odpowiada za przekleństwo zesłane na Blessed Isles i zamienienie ich w Shadow Isles.
    • Nie cierpi większości istot z Shadow Isles, o ile nie wszystkich.
  • Poznał Kindred dawno temu.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement