League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Yone jest jednym z 19 bohaterów którzy nie posiadają żadnego przelicznika z mocy umiejętności, pozostali to: Aatrox, Camille, Darius, Draven, Garen, Kalista,Kayn,Kindred,KledOlafPyke,Riven,Sett,Talon,Urgot,Vayne,Xayah i Zed.
  • Yone i Yasuo są jedną z sześciu par rodzeństwa pozostali to: Katarina i Cassiopeia, Morgana i Kayle, Lux i Garen, Nasus i Renekton, Draven i Darius}}
    • Mimo iż nie są parą rodzeństwa to do rodzeństw zaliczają się Anivia, Ornn i Volibear.
  • Yone jest pierwszy bohaterem który najpierw znalazł się jako jedna z postaci w Legends of Runeterra.
  • W kwestiach głosowych Thresha Duchowego Rozkwitu można było znależć zapowiedź Yone jako bohatera.
  • Maski przy jego pasie to zaklęte przez niego demony azakana.
  • Melodia grana przez Yone podczas tańca jest dopełnieniem melodii granej przez Yasuo
    • Yone i Yasuo mogą nawzajem aktywować swoją emotkę tańca jeśli są wystarczająco blisko siebie.
    • Instrument którego używa Yone to Morin chuur.
  • Jego imię przypomina japoński rzeczownik 米 co oznacza "ryż.
  • Głos w polskiej wersji Yone podkłada Kamil Kula,
  • Yone pierwotnie stanowił tło fabularne historii Yasuo,
  • W grze posiada podobny styl gry do Yasuo:
    • Jego Szlak Łowcy i Śmiercionośna Stal posiadają podobne nazwy do Droga Wędrowca i Nawałnica Stali Yasuo.
  • Yone może być bazowany na koncepcie Yasuo w którym ten używał dwóch mieczy.
  • Yone jest wyższy i chudszy od Yasuo żeby można go było łatwiej od niego odróżnić.
  • Rozważano dla niego imię Dusk.

Historia[]

Yone i Yasuo obaj uczyli się techniki wiatru u mistrza Soumy , jednak tylko Yasuo poznał technikę w pełni.

  • Yasuo został niesłusznie oskarżony o zamordowanie Soumy za co Yone i inni uczniowie ścigali go.
    • Bracia prawdopodobnie są jedynymi pozostałymi uczniami Soumy. Pozostali mogli zostali zabici przez Yasuo.
      • Yasuo okazał się niewinny. Souma zginął gdy Riven poprosiła go o pomoc w zniszczeniu jej ostrza. Souma użył do tego techniki wiatru ale jeden z odłamków ostrza trafił go w szyję, zabijając go.

Yone jest odpowiedzialny za bliznę na twarzy Yasuo.

  • Gdy Yone trafił do wymiaru duchów po śmierci, został zaatakowany przez azakanę, demona karmiącego się negatywnymi emocjami. Demon karmił się Yone gdy ten ścigał Yasuo ale został pokonany.
  • Po pokonaniu azakany Yone został wskrzeszony, z pokonanym demonem przytwierdzonym do jego twarzy w postaci maski oraz ostrzem azakana. Teraz Yone poluje na inne azakany aby dowiedzieć się więcej o nich i o swoim losie.
  • Postać pojawiająca się w zwiastunie Ścieżka, ioniański mit to nie Yone a reprezentacja starszego brata z Ioniańskich mitów którego historia jest bardzo zbliżona do Yone.
    • Sam Yone pojawia się dopiero na końcu zwiastuna.

Relacje[]

Yone jest starszym przyrodnim bratem Yasuo, z którym był bardzo blisko.

    • Gdy Yasuo uciekał, oskarżony o zabicie mistrza Soumy, Yone był zdruzgotany i pełen negatywnych emocji którymi karmiła się azakana. Gdy bracia w końcu się spotkali wywiązał się między nimi pojedynek w którym Yone zginął.
    • Bracia spotkali się ponownie na festiwalu Duchowego Rozkwitu w Weh'le. Yasuo spotkał Yone próbującego zabić azakanę udającą starca. Yasuo z początku nie zrozumiał że starzec jest demonem który karmił się jego emocjami, i próbował powstrzymać Yone przed zabiciem go. Gdy w końcu poznał brata razem pokonali demona. Yasuo spodziewał się że jego brat będzie chciał się zemścić lecz ci rozstali się pokojowo.
  • Yone w pewnym momencie spotkał Lillię (prawdobodobnie gdy oboje zmierzali na festiwal Duchowego Rozkwitu) i przysiągł chronić ją przed azakana.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement