Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Został zaprojektowany przez CertainlyT.
  • Polskiego głosu podkłada Mikołaj Klimek, który dubbinguje także Dravena i Luciana.
  • Jest ostatnim bohaterem wydanym w 2013 roku.
  • Jego imię oznacza pokojowy lub uczciwy w języku japońskim.
    • Wcześniej nazywał się on inaczej. Jego imię nadano mu, kiedy wstąpił do szkoły miecza, aby zapanować nad swoją dziką naturą.
  • Jego wygląd oraz styl walki ma prawdopodobne odniesienie do Musashiego Miyamota – historycznego japońskiego szermierza.
  • Techniki i animacje Yasua noszą podobieństwo do Haōmaru – wojownika lubiącego sake z serii gier Samurai Spirits/Samurai Shodown, które są również oparte na postaci Musashiego Miyamota.
    • Dodatkowo jest to potwierdzane przez drwiny i żarty Yasuo.
  • Yasuo ma również związek z Konpaku Youmu z Touhou 12.5. Mają podobny styl walki oraz umiejętności.
  • Według RiotRansoma, Yasuo używa Pantene w celu utrzymania pięknych włosów.
    • Dodatkowo stwierdził, iż pije odpowiedzialnie oraz że w jego bambusowej kolbie jest pełno mleka.
  • Główną inspiracją dla stworzenia Yasuo były klasyczne filmy samurajskie, w których "ludzie zabijają się nawzajem nie dlatego, że chcą, ale są do tego zobowiązani."
  • Pomimo, że zespół tworzący prototyp Yasuo był podekscytowany stworzeniem bohatera w stylu samuraja, to żaden z projektów nie dotrwał do wyniku końcowego.
  • W czasie tworzenia jego animacji, zespół musiał wyrzucić te wszystkie elementy, które przypominało pozy Mastera Yi.
  • Ściana Wichru była jedną z najtrudniejszych umiejętności do Zapewnienia mu Jakości (z ang. Quality Assurance, QA) na równi z Omenem Śmierci Yoricka.
  • Istnieje niezliczona ilość projektów jego historii cofając się do sierpnia 2012 roku, gdzie np.: Yasuo nie zabija swojego brata Yone, Yone wie, że jego brat jest niewinny i historii niezwiązanej z Riven.
  • Yasuo mówi dialektem starożytnych Iończyków. Jest on związany z dialektem Karmy, lecz nie są takie same.
  • Yasuo jest pierwszym bohaterem, który ma Prezentację Bohatera w pełni polskiej wersji językowej.
  • Muzyka w czasie jego "tańca" jest grana przez Shakuhachi – prosty japoński flet. Porównanie dźwięków można usłyszeć i zobaczyć tutaj.
  • W rosyjskiej wersji klienta, Yasuo zajmuje ostatnie miejsce pod względem alfabetycznym – w cyrylicy jest tłumaczony jako Яcyo.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Prowokacja dotycząca ninja: "Jak ja nie cierpię ninj..." jest podobna do żartu Ezraela: "Noxianie, nie cierpię tych gości." i oba mają odniesienie do postaci Indiany Jonesa.
  • Yasuo jest pierwszą postacią, która wypowiada wspólne prowokacje do kilku różnych (aczkolwiek powiązanych ze sobą) postaci.
  • Jeden ze specjalnych cytatów dla Mastera Yi: "Ładne mieczo... buty?" ma odniesienie do filmu pro as heck guide to Master Yi.
  • Cytat Yasuo "Wędrownik wie dokąd zmierza." ma odniesienie do jednej zwrotki poematu All that is gold does not glitter dotyczącego Władcy Pierścieni J. R. R. Tolkiena.
  • Kiedy w trakcie jednej z umiejętności krzyczy "Hasagi", tak naprawdę woła o pomoc.
  • Kiedy pojawi się wśród botów (w trybie Razem przeciw SI) istnieje szansa, że dostanie się od niego (na czacie dla obu drużyn) następujące wiadomości:
    • Przy rozpoczęciu rozgrywki: Nie zaczynaj tego, co ja skończę.
    • Przy przegraniu: Śmierć jest łatwa.

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Yasuo szuka prawdziwego mordercy Starszego, którego miał chronić ze względu na to, że ofiara zginęła techniką wiatru, która jest przez niego używana.
    • Społeczność żartobliwie oskarżała Jannę przez wzgląd na jej moce oparte na wietrze.
    • Prawdopodobnie zabójcą jest Riven.
    • Nie wiadomo, czy Yasuo jest pewien jej zbrodni, czy też tylko ją podejrzewa, ale zdecydowanie darzy ją nienawiścią.
  • Yasuo został okrzyknięty zdrajcą i jest ścigany przez innych wojowników Ionii. Tym samym jego wrogami są tacy bohaterowie jak Irelia czy Master Yi.
    • Z tego powodu musiał zabić swojego brata – Yone'a.

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Słowa wypowiadane na tle ekranu logowania:[edytuj | edytuj kod]

Wielu ludzi pragnie mojej śmierci. Mówią, że to sprawiedliwość. Ale tylko ja znam prawdę. Jedynie, co mi pozostało, to wiatr u mego boku...

Przypisy