League of Lovers Logo.jpg

Walentynki (zwane League of Lovers, czyli "Liga Kochanków") – święto obchodzone od 2012 roku w okolicach 14 lutego z okazji święta zakochanych. Wtedy są wydawane specjalne skórki, totemy, ikony przywoływacza oraz specjalne kartki walentynkowe.

Edycje[edytuj | edytuj kod]

Walentynki 2012[edytuj | edytuj kod]

Łamaczka Serc Vayne - Promo PL.jpg

W święto zakochanych przedstawimy nową skórkę dla Waszej ulubionej Nocnej Łowczyni – to będzie miłość od pierwszego wejrzenia. Nacieszcie oczy Vayne, która zada Wam Cios w Serce!

Łamaczka Serc Vayne Kier jest dostępna dla wszystkich przywoływaczy w Sklepie League of Legends! Jeśli przy tej skórce serce nie zabije Ci mocniej, zbadaj puls i sprawdź, czy jesteś jeszcze przytomny![1]

Walentynki 2013[edytuj | edytuj kod]

Wytworny Jayce - Promo PL.jpg

Walentynki 2014[edytuj | edytuj kod]

W 2014 roku, wydano specjalne walentynkowe kartki – z wizerunkami trzech bohaterów każdy po 6 różnych wersji. Poniżej są przedstawione przykłady.

Ashe Walentynka.jpg
Jayce Walentynka.jpg
Vayne Walentynka.jpg

Walentynki 2015[edytuj | edytuj kod]

Walentynka 2015.jpg

Mikstury są czerwone

Lodowe Kły niebieskie

Łamacz Serc Varus lata po niebie

A Tibbers płonie dla ciebie!

Niebieskie i czerwone stwory siedzą razem, oglądając księżyc w pełni. Shyvana przytula swojego przyjaciela smokasmoka. Galio próbuje zainteresować sobą wieżę.

Summoner's Rift to na ogół niebezpieczne miejsce, pełne potyczek i spływające krwią. Ale gdy zbliżają się walentynki, bohaterowie odkładają łuki, miecze, maczugi i topory, przestają zaglądać w zarośla, nacierać w alejach i niszczyć przeciwników, i cieszą się dniem, w którym najważniejsze są uściski.

Z radością ogłaszamy, że niedawno nawiązaliśmy współpracę z Inkiness. Przygotowaliśmy pięć wyjątkowych kartek walentynkowych, specjalnie dla was.[2]

Walentynki 2016[edytuj | edytuj kod]

Walentynki 2016.jpg

Weź moje zabójstwa, zabójstwa, weź je wszystkie:

Czy masz teraz coś, czego nie miałaś wcześniej?

Weź zabójstwa, weź miłość za powroty bliskie

Kochałem cię, gdy nie miałaś nic więcej

Skoro zabójstwa mi miłość twą zapewnią

Nie mogę cię winić za przyjmowane dary

Zabójstwa, miłość, wszystko, co przede mną

Zabójstwa dobrze dobrały nas do pary

Jeśli ukradniesz mi zabójstwo przypadkiem,

Wybaczę ci, ma miła prowadząca

Miłość to spojrzenie rzucane ukradkiem.

Oby nasza była legendarnie gorąca.

Miłość wisi w powietrzu! Teemo rozdaje całusy zamiast rzutek, Tahm Kench dzieli się swoim językiem w jeszcze większym stopniu niż dotychczas, i wreszcie – niezależnie od tego czy znajdujecie się w dolnej alei, w dżungli, czy na górze – nie ma ucieczki przed Pięćdziesięcioma Twarzami Gravesa.

To wszystko zbliża się wraz z Walentynkami, i choć nikt nie zakłada, że w League of Legends dojdzie do całkowitego zawieszenia broni, to Summoner's Rift jest tak samo podatny na romantyczność tego okresu jak każde inne miejsce.

Dlatego z przyjemnością ogłaszamy podjęcie współpracy z wyjątkowo utalentowaną, wywodzącą się ze społeczności artystką – Rachel J Corey. Jej poświęcone League of Legends grafiki były premiowane w zeszłorocznym /ALL-czatowym Pokazie Przywoływaczy. Rachel stworzyła cztery unikalne projekty kartek, dzięki którym będziecie mogli pielęgnować waszą miłość do League of Legends podczas waszych romantycznych przygód.

Życzymy wam więc szczęśliwych Walentynek, a jeśli spotkacie nas na Rifcie – nie krępujcie się i uściśnijcie nas, zanim rozkwasicie nasze mózgi na ścianie.[3]

Walentynki 2017[edytuj | edytuj kod]

Usługa dobierania białkowców Blitzcranka[edytuj | edytuj kod]

Valentines 2017 FindyourMatch.jpg

Witaj, człowieku. Witamy w Usłudze dobierania białkowców Blitzcranka. Dobierzemy ci wymarzonego partnera. Odpowiadaj na pytania, aby nasz opatentowany[4] Algorytm wyszukiwania partnerów™ mógł znaleźć najlepszą osobę dla ciebie.Blitzcrank

Kartki[edytuj | edytuj kod]

Walentynki 2017.png

Niezależnie od tego, czy masz partnera do duetu w kolejce, który pomoże ci świętować tegoroczne walentynki, to zawsze świetna okazja, by pomyśleć o wszystkich osobach, dzięki którym czujemy się kochani przez cały rok.

Połączyliśmy siły z artystą z naszej społeczności, Zuqlingiem (w którego pracach jesteśmy zakochani), aby przygotować dla was kilka kartek walentynkowych, które możecie wręczyć osobom — albo zwierzakom! — zajmującym szczególne miejsce w waszym życiu. Bawcie się dobrze!

Rozsiewajcie miłość w walentynki![5]

Walentynki 2018[edytuj | edytuj kod]

Walentynki_2018_-_Historia_jednej_miłości_w_środkowej_alei

Walentynki 2018 - Historia jednej miłości w środkowej alei

Jak to być mogło, że Xayah i Rakan razem przez tyle lat żyli ze sobą… lecz zdali sobie sprawę, że o miłość trzeba czasem walczyć.[6]

Xayah,

Jesteś serdecznie… nie! Lepiej: jesteś romantycznie zaproszona na randkę ze mną przy wodospadzie Aphae.

Będą świeczki. Łabędzie (ŁABĄDKI!). I magia. Dużo magii.

Czy zaszczycisz mnie pierwszym tańcem tej nocy?

Twój Dziubek

Rakan

PS Kocham cię!

PPS Przynieś czekoladę!

Multimedia[edytuj | edytuj kod]

Przypisy