„Rozwój nigdy nie może czekać.”  p
Ta zawartość już niedługo zostanie przerobiona.
„Wszyscy potrzebują zmian, a niektórzy muszą całkowicie zmienić swój wygląd, aby przetrwać.”
Obecne poniżej informacje zostaną zarchiwizowane w odpowiednim dziale.

Volibear, Ryk Gromu jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.[1]

Umiejętności Edytuj

Wybraniec Burzy (Bierna)

Volibear.Wybraniec Burzy

Kiedy zdrowie Volibeara spadnie poniżej 30%, przywraca sobie 30% maksymalnego zdrowia w przeciągu 6 sekund.

Czas odnowienia Wybrańca Burzy wynosi 2 minuty.

Pędzący Grom (Q)

Zasięg: 300 jedn. · Koszt: 40 many · Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Volibear.Pędzący Grom

Volibear zaczyna biec na czterech łapach i polować na wrogów, zyskując dodatkową prędkości ruchu na 4 sek. Premia zwiększa się, gdy Volibear biegnie w kierunku wrogich bohaterów.

Dodatkowa prędkość ruchu:
15 / 17,5 / 20 / 22,5 / 25%
Zwiększona dodatkowa prędkość ruchu:
30 / 37,5 / 45 / 52,5 / 60%

Następny atak Volibeara w takcie działania efektu zada dodatkowe obrażenia fizyczne i przerzuci cel za niego.

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 30 / 60 / 90 / 120 / 150 pkt.

Szał (W)

Zasięg: 350 jedn. · Koszt: 35 many · Czas: 18 sek.
Volibear.Szał

Biernie: Volibear z każdym atakiem zyskuje dodatkową prędkość ataku. Efekt kumuluje się do 3 razy.

Dodatkowa prędkość ataku na ładunek:
9 / 13 / 17 / 21 / 25%
Całkowita dodatkowa prędkość ataku:
27 / 39 / 51 / 63 / 75%

Użycie: Kiedy Volibear zbierze następującą ilość ładunków Szału: 3, może ugryźć wroga, zadając określoną wartość pkt. obrażeń fizycznych. Obrażenia zwiększają się o 1% za każde 1% brakującego zdrowia celu. Jeśli Volibear ugryzie stwora lub potwora, czad odnowienia Szału zostanie skrócony o 50%.

Minimalne obrażenia fizyczne:
120 / 220 / 320 / 420 / 520 (+30% dodatkowego zdrowia)
Maksymalne obrażenia fizyczne:
120 / 220 / 320 / 420 / 520 (+30% dodatkowego zdrowia)

Donośny Ryk (E)

Zasięg: 425 jedn. · Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many · Czas: 11 sek.
Volibear.Donośny Ryk

Volibear zadaje określoną wartość pkt. obrażeń magicznych pobliskim wrogom, odrzuca ich trochę do tyłu i spowalnia o określoną wartość na 3 sek. Wrogowie, którzy są w powietrzu lub w trakcie doskoku, otrzymują dodatkowo obrażenia magiczne w wysokości 8% ich maksymalnego zdrowia.

  • Obrażenia magiczne: 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+60% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 30 / 35 / 40 / 45 / 50%

Ponadto stwory i potwory zostają przestraszone na 3 sek.

Szpony Gromu (R)

Zasięg: 500 jedn. · Koszt: 100 many · Czas: 100 / 90 / 80 sek.
Volibear.Szpony Gromu

Volibear ciska błyskawicami i razi do 8 pobliskich wrogów, zadając określoną wartość pkt. obrażeń magicznych.

  • Obrażenia magiczne: 75 / 115 / 155 (+40% mocy umiejętności)

Przez kolejne 12 sek., burza wzmacnia Volibeara sprawiając, że jego podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne, które przeskakują na 8 pobliskich wrogów.

Wskazówki Edytuj

  • Rusz do ataku z  Pędzącym Gromem, spowolnij wrogów  Donośnym Rykiem.
  • Volibear dużo zyskuje na przedmiotach zwiększających zdrowie i obniżających czas odnowienia.
  • Aby aktywować  Szał, musisz zadać trzy ciosy w krótkim czasie – warto mieć odpowiednio wysoki poziom zdrowia, aby to przeżyć.

Przypisy

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.