Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Vayne została zaprojektowana przez Volty.
  • Imię Vayne to Shauna. Vayne to jej nazwisko.
  • Podobnie jak wiele innych myśliwych o nadprzyrodzonych zdolnościach jej charakter jest inspirowany Abrahamem van Hellsing, głównym bohaterem powieści Briama Stokera Dracula z 1897 roku.
  • Możliwe że nazwisko oraz przeszłość Vayne jest odniesieniem do Batmana z DC Comics.
    • Wygląd, broń oraz przeszłość Vayne być może jest wzorowane na Huntress z DC Comics.
  • Vayne wykazuje pewne podobieństwo do głównej bohaterki z gry Bayonetta.
  • Na starym splash arcie klasycznej skórki możemy dostrzec wbitą w ziemię obok drzewa łopatę Yoricka oraz nagrobek z napisem "URF".
  • Wraz z Dariusem, Dravenem, Riven, Talonem, Kalistą Zedem, Olafem i Garenem są postaciami, które nie mają przeliczników pod moc umiejętności.
  • Umiejętność Srebrne Bełty jest nawiązaniem do wierzeń, że nadprzyrodzone istoty, w szczególności wilkołaki (takie jak Warwick ) są podatne na broń wykonaną ze srebra.
  • Vayne jest jedynym bohaterem, którego stopień obrony wynosi 1.
  • Taniec Vayne jest inspirowany Gun Katą. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Vayne jest pierwszym bohaterem, którego przydomek jest identyczny z nazwą umiejętności pasywnej. Drugim była Zyra.
  • Vayne przypomina Łowczynię Demonów z gry Diablo III.
  • Rodzice Vayne zostali zabici przez Evelynn, o czym świadczą jej interakcje.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Vayne jest pierwszym bohaterem mającym specjalny cytat podczas używania umiejętności.
    • Starszy Warwick także wydawał odgłosy podczas uruchamiania umiejętności, ale nie były to słowa, a jedynie warczenie i węszenie.
  • Cytat "Kości zostały rzucone" jest odniesieniem do słynnego cytatu Juliusza Cezara "Alea lacta Est" (co znaczy dokładnie to samo).

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Istnieją spekulacje, że Vayne potajemnie bada działalność LeBlanc i Czarnej Rózy.
  • Jej rodzice zostali zabici przez Evelynn.

Przypisy