Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Varus wykazuje się dużym podobieństwem do Illidana – Łowcy Demonów z gry "Warcraft III – Reign of Chaos.
    • Illidan walczy glewią, która kształtem przypomina łuk.
  • Varus jest jednym z 3 bohaterów z Ionii w mrocznym klimacie – pozostali to Syndra i Zed.
    • Trudno jednak powiedzieć, czy Varus jest tak jak oni postacią negatywną, czy raczej neutralną.
  • Rozjemca z Piltover Caitlyn działa prawie identycznie co Przebijająca Strzała Varusa.
  • Varus był jednym z ostatnich bohaterów, którzy mieli Osąd Ligi.
  • Varus i Irelia mają bardzo podobne animacje śmierci – oboje giną poprzebijani odłamkami rozpadającej się broni. Ponadto padają w prawie identycznych pozach.
  • Ashe, Varus i Kindred są jedynymi bohaterami w grze będącymi łucznikami.
  • Najprawdopodobniej jest oburęczny.
    • Podobny przypadek pojawia się także w przypadku Ashe
  • Varus jest jednym z nielicznych bohaterów, którzy mogą używać Kontroli Tłumu na sobie (potrafią się sami unieruchamiać lub spowalniać). Działa to przy ładowaniu Przebijającej Strzały.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Kog'Maw wypowiada zdanie: "Przychodzi... zapomnienie...", a Varus mówi prawie identyczne słowa: "Nadchodzi zapomnienie".
  • Graves i Varus wymawiają te same słowa - "Bez przebaczenia".
  • Prowokacja: "Przekażę ci dar bólu" jest podobna do tekstu Morgany: "Poczuj mój ból!".
  • Wraz z Dariusem mają identyczne teksty: "Mój cel jest jasny" oraz "Bez odwrotu".
  • Karthus wymawia specjalną prowokację skierowaną do niego: "Jesteś na drodze do wyzwolenia, Varus".

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Varus stara się odnaleźć i zjednoczyć wszystkich pięciu Darkinów.

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy