FANDOM

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Witajcie, przyjaciele! To ostatni patch tego roku!

Tak jak w przypadku większości patchów po wywróceniu gry do góry nogami w stylu przedsezonu, w tym również, po przenalizowaniu wczesnych danych i waszych ogólnych opinii, przygotowaliśmy wiele zmian i poprawek. W patchu 9.23 zajrzeliśmy już pod maskę nowych  Smoków, potworów i elementów związanych z tempem gry, ale zamieszczamy te zmiany również tutaj, żebyście mogli się z nimi zapoznać, jeśli je przegapiliście. Choć technicznie to ostatni patch w tym roku, może ukazać się też końcoworoczny patch wyważający „9.24b” (patch, w którym nie ma żadnych nowych funkcji ani skórek), w zależności od tego, jak zmieni się stan gry w ciągu kilku następnych tygodni. Opublikujemy oddzielny opis patcha na tę okoliczność, więc bądźcie czujni!

Zanim pójdziemy, złapcie swoją ulubioną truciznę, bo  Aphelios, ukochany przez wszystkich małomówny piękniś z grzywką, trafi (wraz ze swoją  siostrą) na Summoner's Rift w tym patchu! Z okazji poszerzenia się grona Lunari odświeżamy zestaw umiejętności, efekty wizualne, efekty dźwiękowe i ikony umiejętności  Diany, by mogła jaśniej lśnić księżycowym blaskiem swojego ludu.

No i na koniec — na ograniczony czas wrócił Król Poro! Przygotujcie śnieżki na jeszcze więcej frajdy z królewską,  przepuchatą kulą!

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT!Hanna „shio shoujo” Woo

Patch w skrócie Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Aktualizacje efektów wizualnych Edytuj

Runy Edytuj

Przypominamy: zmiany wprowadzone po rozpoczęciu przedsezonu Edytuj

Powrót Króla Poro Edytuj

Zmiany wyważające w trybie ARAM Edytuj

Zmiany zduplikowanych nazw użytkownika Edytuj

Naprawione błędy Edytuj

Skórki i Barwy Edytuj