FANDOM

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Siemano, czytelnicy opisów patcha, mielibyście coś przeciwko podpisaniu cyrografu?

Jesteśmy na ostatniej prostej!  Mistrzostwa zostaną rozegrane na patchu 9.19, więc wprowadzamy kilka zmian, które nie powinny wywrócić całego świata do góry nogami, ale za to pomogą nam osiągnąć większą różnorodność bohaterów oraz zapewnić ogrom frajdy graczom i widzom podczas najbardziej ekscytującego wydarzenia w roku.

Jednakże mając to na uwadze, jeszcze raz zabieramy się za  Aatroxa i  Akali, żeby dopilnować, że nie zdominują całkowicie mety, bo przecież od dłuższego czasu są bardzo popularni, a profesjonalni gracze często sięgają po nich, gdy tylko nadarzy im się ku temu okazja.

Do zobaczenia za dwa tygodnie! Ale jeśli zdecydujecie się umrzeć za dobro wszechświata, dajcie znać.Hanna „shio shoujo” Woo, Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie Edytuj

Opis patcha 9

Opis patcha 9.18

Bohaterowie Edytuj

 Aatrox Edytuj

 Akali Edytuj

 Annie Edytuj

 Aurelion Sol Edytuj

 Caitlyn Edytuj

 Ekko Edytuj

 Evelynn Edytuj

 Jhin Edytuj

 Kai'Sa Edytuj

 Kayle Edytuj

 Lee Sin Edytuj

 Miss Fortune Edytuj

  Nunu i Willump Edytuj

 Teemo Edytuj

 Warwick Edytuj

 Xayah Edytuj

 Zoe Edytuj

Opcje grafiki — dostępność Edytuj

Wprowadziliśmy parę nowych opcji w zakładce Grafika w ustawieniach w grze. Owe opcje są niezbędne dla niektórych graczy, którzy ich potrzebują, ponieważ dzięki nim granie staje się łatwiejsze albo w ogóle możliwe! Dajcie dam znać, co o nich myślicie i jakie jeszcze opcje chcielibyście zobaczyć w grze, bo zdecydowanie chcemy dodać więcej funkcji ułatwiających dostępność w przyszłości.

  • Drganie ekranu: Ta opcja jest domyślnie włączona, ale wyłączenie jej usunie drganie ekranu powodowane przez  Powrót  Cybernetycznego Ezreala czy  superumiejętność  Ornna.
  • Suwaki: Suwaki pozwolą graczom dostosować różne ustawienia związane z kolorem: nasycenie, gammę, jasność i kontrast. Te opcje zmienią wygląd całej gry poza interfejsem, dzięki czemu będzie można szybko zmniejszyć lub zwiększyć wizualne różnice.

Naprawione błędy Edytuj

Nadchodzące skórki i Barwy Edytuj

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem:

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: