FANDOM

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Cześć! Kilka następnych patchów będzie raczej na luzie, bo ostatni (9.14) był tak potężny, że zakrawał o czwartą gęstość.

W tym patchu pochylamy się nad naszą najnowszą bohaterką,  Qiyaną, i paroma innymi bohaterami, którzy zostali zmienieni w poprzednim patchu, takimi jak  Swain i  Poppy. Przygotowaliśmy również nieco wzmocnień dla postaci, którym przy obecnym stanie gry przydałby się zastrzyk energii.

Dobrej zabawy i powodzenia!Hanna „shio shoujo” Woo, Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie Edytuj

Opis patcha 9

Opis patcha 9.15

Bohaterowie Edytuj

 Evelynn Edytuj

Zmniejszony zwrot czasu odnowienia Q przy trafianiu potworów.: Zmniejszamy szybkość czyszczenia dżungli przez Evelynn, szczególnie we wczesnej fazie gry.

  •  Q — Kolec Nienawiści
    • Skrócenie czasu odnowienia: 60% przy trafianiu potworów ⇒ 50% przy trafianiu potworów

 Galio Edytuj

Umiejętność bierna skaluje się ze skróceniem czasu odnowienia; zwiększone obrażenia. Zwiększone obrażenia E.: Zabraliśmy sporo mocy kombinacjom Galio, na których zazwyczaj polegał. Ale teraz zyska więcej, jeśli uda mu się trafić trudniejszymi w użyciu umiejętnościami, takimi jak jego E.

 Graves Edytuj

Zwiększony pancerz E za każdy ładunek.: Graves ogólnie nie radzi sobie najlepiej, więc poprawiamy jego wytrzymałość, żeby nie ginął tak łatwo we wczesnej fazie gry i żeby czuł się bardziej komfortowo w potyczkach.

  •  E — Rozpęd
    • Pancerz za każdy ładunek: 5/7,5/10/12,5/15 pkt. ⇒ 8/11/14/17/20 pkt.

 Karma Edytuj

Zmniejszona wytrzymałość tarczy wzmocnionego E.: W patchu 9.13 wycofaliśmy się z dłuższej premii do prędkości ruchu zapewnianej przez E. Nie wystarczyło to, by ograniczyć obecność bohaterki w rozgrywkach profesjonalnych do dopuszczalnego poziomu, więc osłabiamy ją jeszcze raz.

  •  Wzmocnione  E — Nieustępliwość
    • Dodatkowa wytrzymałość tarczy: 30/90/150/210 pkt. (+0,6 pkt. mocy umiejętności) ⇒ 25/80/135/190 pkt. (+0,5 pkt. mocy umiejętności)

 Kha'Zix Edytuj

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.: Chcieliście zmiażdżyć robaka, to teraz robak zmiażdży was.

 LeBlanc Edytuj

Zwiększone podstawowe obrażenia unieruchomienia E.: Doprowadzenie do unieruchomienia wroga za pomocą E LeBlanc powinno mieć większe znaczenie w późnej fazie gry. Od teraz nagroda za takie zagranie będzie adekwatna do wiążącego się z nim ryzyka.

 Lee Sin Edytuj

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.: Lee Sin wypada słabo w rękach większości zawodników w kolejce solo i choć częściej widujemy go w wyższych kręgach, to jego wyraźne słabe strony i kontry do niego sprawiają, że wybieranie go jest ryzykowne niezależnie od poziomu umiejętności graczy. Wzmacniamy go trochę, co powinno pomóc wszystkim grającym nim koneserom kolejki solo.

  •  Q — Fala Dźwięku /  Uderzenie Rezonansu
    • Obrażenia podstawowe Fali Dźwięku: 50/75/100/125/150 pkt. ⇒ 55/80/105/130/155 pkt.
    • Minimalne obrażenia Uderzenia Rezonansu: 50/75/100/125/150 pkt. ⇒ 55/80/105/130/155 pkt.
    • Maksymalne obrażenia Uderzenia Rezonansu: 100/150/200/250/300 pkt. ⇒ 110/160/210/260/310 pkt.

 Lissandra Edytuj

Zwiększone podstawowe zdrowie i przyrost zdrowia. Zwiększone skalowanie R z mocą umiejętności.: Pomagamy Lissandrze, zwiększając jej wytrzymałość we wczesnej fazie gry i obrażenia w późnej.

  • Podstawowe statystyki
    • Zdrowie: 518 pkt. ⇒ 550 pkt.
    • Przyrost zdrowia: 87 pkt. ⇒ 90 pkt.
  •  R — Lodowy Grobowiec
    • Skalowanie obrażeń: 60% mocy umiejętności ⇒ 75% mocy umiejętności

 Lucian Edytuj

Zwiększone obrażenia podstawowe R na wyższych poziomach.: Lucian jest niezły we wczesnej i środkowej fazie gry, ale mógłby być bardziej przydatny w późniejszych etapach rozgrywki. Wzmacniamy jego superumiejętność, żeby miał jednak trochę większy wpływ na te późniejsze etapy.

  •  R — Rzeź
    • Obrażenia podstawowe każdego strzału: 20/35/50 pkt. ⇒ 20/40/60 pkt.

 Malphite Edytuj

Zwiększone spowolnienie Q. Zwiększone podstawowe, frontalne obrażenia obszarowe W.: Nasze zmiany w patchu 9.14 miały być średniej wielkości wzmocnieniem, ale przesadziliśmy z ostrożnością i nie osiągnęliśmy zamierzonego efektu. Dajemy Malphite'owi więcej mocy i naprawiamy parę błędów.

  •  Q — Sejsmiczny Odłamek
    • Spowolnienie: 15/20/25/30/35% ⇒ 20/25/30/35/40%
  •  W — Trzask Pioruna
    • Podstawowe frontalne obrażenia obszarowe: 20/35/50/65/80 pkt. ⇒ 30/45/60/75/90 pkt.
    • Naprawiony błąd: Frontalne obrażenia obszarowe będą teraz aktywować efekt Talizmanu Łowcy.
  •  R — Niepowstrzymana Siła
    • Naprawiony błąd: Niepowstrzymana Siła zostanie rzucona na maksymalną odległość, gdy gracz spróbuje użyć jej poza zasięgiem.

 Poppy Edytuj

Zwiększona prędkość ruchu W.: Okazuje się, że zmiany z poprzedniego patcha jednak minimalnie zmniejszyły skuteczność Poppy w kolejce solo, więc wzmacniamy ją trochę, żeby wszystko się wyrównało.

 Qiyana Edytuj

E nie zadaje już obrażeń celom poza zasięgiem tej umiejętności. Czas odnowienia R teraz się skaluje. Pakiety lecznicze w trybie ARAM dają jej Rzeczne Zaklęcie.: Zmodyfikowaliśmy E Qiyany, żeby jego zasięg był czytelniejszy, kiedy cele uciekają za pomocą Błysku lub doskoku. Teraz nawet jeśli Qiyana użyje Bezczelności, kiedy wrogowie wciąż są w jej zasięgu, nie powinni otrzymać oni obrażeń, jeśli wizualnie znajdują się poza zasięgiem w momencie skończenia rzucania umiejętności. Aktualizujemy też czas odnowienia jej superumiejętności do normalnego poziomu, jako że gracze mieli już wystarczająco dużo czasu, żeby nauczyć się jej używać.

  •  W — Rzeźbienie Ziemi
    • Rzeczne zaklęcie w [[ARAM]|ARAMIE]]: Qiyana może teraz wzmocnić swoją broń Rzecznym Zaklęciem dzięki pakietom leczniczym na Howling Abyss.
  •  E — Bezczelność
    • Zasięg obrażeń: Teraz zadaje obrażenia tylko wtedy, gdy cele znajdują się w odległości 250 jedn. od miejsca, w którym kończy się doskok. (Wrogowie, którzy doskokiem lub  Błyskiem uciekną z zasięgu, unikną obrażeń Bezczelności).
  •  R — Oszałamiający Pokaz Talentu
    • Czas odnowienia: 100 sek. ⇒ 120/100/80 sek.

 Rumble Edytuj

Zmniejszona wytrzymałość tarczy W.: Rumble nie powinien być w stanie tak łatwo negować obrażeń we wczesnej fazie gry.

  •  W — Tarcza Złomu
    • Podstawowa wytrzymałość tarczy: 100/130/160/190/220 pkt. ⇒ 80/110/140/170/200 pkt.
    • Podstawowa wytrzymałość wzmocnionej tarczy: 150/195/240/285/330 pkt. ⇒ 120/165/210/255/300 pkt.

 Soraka Edytuj

Zwiększone obrażenia podstawowe Q.: W porównaniu z innymi zaklinaczami Soraka wypada teraz raczej blado. Zwracamy jej Q trochę obrażeń, szczególnie że zwiększyliśmy jego czas odnowienia.

  •  Q — Deszcz Gwiazd
    • Obrażenia podstawowe: 60/95/130/165/200 pkt. ⇒ 75/110/145/180/215 pkt.
  •  R — Życzenie
    • Naprawiony błąd: Teraz poprawnie zaczyna się odnawiać, kiedy bohaterka zginie podczas rzucania go.

 Swain Edytuj

Zasięg Q cofnięty do poziomu sprzed zmiany z patcha 9.14.: Wracamy do starego zasięgu Q Swaina, ponieważ zdarzały się nieciekawe sytuacje, w których pudłował Ręką Śmierci po przyciągnięciu wroga unieruchomionego za pomocą E, które złapało wroga na maksymalnym zasięgu.

 Syndra Edytuj

Obrażenia R za każdą kulę zwiększone na wyższych poziomach.: W miarę trwania gry Syndrze jest coraz trudniej wejść w zasięg pożądanego celu. Zwiększamy nagrodę, jaką otrzyma w późnej fazie gry, gdy uda jej się dosięgnąć ważnego wroga.

 Vayne Edytuj

Zwiększone obrażenia E, kiedy wbije się wroga w ścianę; obrażenia są teraz nakładane natychmiastowo.: Wbicie wroga w ścianę za pomocą E Vayne jest jednym z najlepszych sposobów na pokazanie poziomu swoich umiejętności, kiedy gra się tą bohaterką, więc zwiększamy nagrodę i satysfakcję płynące z takiego zagrania. Usuwamy również problem, który najbardziej daje się we znaki, gdy Vayne próbuje zadać ostatni cios. Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, żeby stwory, które powinny od nich umrzeć, robiły to natychmiast, a nie przeżywały i były odrzucane do tyłu (przez co mogły oberwać strzałem wieży).

  •  E — Potępienie
    • Obrażenia od wbicia w ścianę: 100% obrażeń Potępienia ⇒ 150% obrażeń Potępienia
    • Obrażenia: Obrażenia Potępienia są teraz nakładane od razu, a nie po odrzuceniu.

 Xerath Edytuj

Wyrównany zasięg R.: Podkreślamy, że Xerath jest magiem dalekosiężnym, dając mu dostęp do jego najbardziej wyjątkowej cechy (szalonego zasięgu) na wcześniejszym etapie gry.

Banery zwycięstwa/porażki Edytuj

Użytkownicy komputerów Mac, radujcie się! Banery zwycięstwa lub porażki pod koniec każdej gry nie będą już statyczne. Teraz otrzymacie ich nowe, animowane wersje niezależnie od tego, czy gracie na PC, czy na Macu. Ponadto animacje tych banerów będą odpowiednio skalować się z ustawioną jakością efektów wizualnych.

Usunięcie klasycznego kursora Edytuj

Podobnie jak ukochany odtwarzacz kaset VHS, którego nie mogliście już dłużej trzymać w szafie, stara brązowa rękawica również musi odejść.

Naprawione błędy Edytuj

Nadchodzące skórki i Barwy Edytuj

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem:

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: