FANDOM

„Za pomocą kilku drobnych ulepszeń mógłbym dodać temu miejscu... Blasku.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Uzupełnić opis patcha
Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Czołem, Przywoływacze.

Witamy w patchu 8.9. W tym patchu przyglądamy się magom, manie i rzucaniu zaklęć. Z czasem bohaterowie, którzy potrafią czyścić fale, wygryźli wszystkich innych bohaterów ze środkowej alei, co negatywnie odbiło się na różnorodności stylów gry. Ogólnie mówiąc, spamowanie zaklęć na falach stworów zrobiło się zbyt łatwe, a przedmioty z maną, które to umożliwiają, stały się po prostu najlepszymi wyborami. Aktualizujemy podstawowe przedmioty z maną, które kupują magowie, ich podstawową manę oraz jej regenerację i więcej.

Ponadto w tym i w najbliższych patchach przyjrzymy się tempu gry. Chcemy się upewnić, że będzie mniej gier, które sprawiają wrażenie przegranych, ale po prostu nie kończą się przez dłuższy czas. Pod lupę pierwsze trafią cele. Sprawiamy, że  Baron będzie łatwiej dostępny, kiedy jesteście do przodu, ale też łatwiej będzie o niego walczyć w grach, w których żadna z drużyn nie ma większej przewagi. Wzmacniamy również siłę  Herolda, jeżeli drużynom uda się go bezpiecznie eskortować, ale jednocześnie ułatwiamy zabicie go przez przeciwników, o ile wypatrzą ku temu odpowiednią okazję.

No i na koniec przerabiamy  Rozpieczętowaną Księgę Czarów. Jej stara wersja dawała głównie możliwość częstszego używania  Błysku, a my chcemy spróbować stworzyć runę kluczową, która naprawdę odzwierciedli wizję zabawy z całą księgą czarów, a nie tylko z dwoma czarami przywoływacza.

Zatem wyczyśćcie parę fal (ale nie za wiele), niech wasze Heroldy wyjadą kilku wieżom z dyńki i dokonajcie wymiany paru czarów przywoływacza!

Dobrej zabawy i powodzenia!Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman, Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie Edytuj

Zmiany magów Edytuj

 Pierścień Dorana Edytuj

 Zaginiony Rozdział Edytuj

 Łza Bogini Edytuj

 Hextech GLP-800 Edytuj

 Czarci Kodeks Edytuj

 Bliźniacze Cienie Edytuj

 Naramiennik Poszukiwacza Edytuj

 Zaklinacz Zaklęć Edytuj

 Kryształowy Kostur Rylai Edytuj

 Wykradacz Dusz Mejai Edytuj

 Echo Luden Edytuj

Wieże Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Bohaterowie Edytuj

 Amumu Edytuj

 Caitlyn Edytuj

 Dr Mundo Edytuj

 Garen Edytuj

 Irelia Edytuj

 Ivern Edytuj

 Kai'Sa Edytuj

 Kassadin Edytuj

 Kennen Edytuj

 Leona Edytuj

 Lux Edytuj

 Rammus Edytuj

 Poppy Edytuj

 Shyvana Edytuj

 Sona Edytuj

 Syndra Edytuj

 Talon Edytuj

 Warwick Edytuj

 Ziggs Edytuj

Przedmioty Edytuj

 Ostrze Gniewu Guinsoo Edytuj

  • Naprawiony błąd: Naprawiono błąd, w którym Ostrze Gniewu działało z innymi efektami przyznającymi dodatkowe obrażenia od ataku, i dawało więcej obrażeń od ataku, niż było to zamierzone (widzimy was,  Jhinie,  Masterze Yi,  Piekielny Smoku itd.).

Potężne potwory Edytuj

 Baron Nashor Edytuj

 Przyzwany Herold Edytuj

Runy Edytuj

ZAKTUALIZOWANO:  Rozpieczętowana Księga Czarów Edytuj

 Poczwarka Edytuj

Naprawione błędy Edytuj

Nadchodzące skórki i Barwy Edytuj

Następujące skórki pojawią się wraz z tym patchem:

Następujące Barwy pojawią się wraz z patchem 8.9:

Funkcja klienta Edytuj

  • Własna przygoda: Wybierzcie własne tło profilu! Przejdźcie na stronę profilu, kliknijcie nową ikonę zębatki i wybierzcie dowolny portret posiadanej przez was skórki lub bohatera.

Inne Edytuj

Gdy jesteście w grze, możecie wyszukać przedmioty w sklepie, używając ich angielskich nazw, niezależnie od ustawień językowych waszego klienta. Na czacie: jeżeli zasygnalizujecie przedmiot na czacie, zostanie on automatycznie przetłumaczony dla waszych współgraczy na język, który wybrali w ustawieniach językowych.

  • Zasygnalizowanie przedmiotu z poziomu sklepu na czat: ALT + kliknięcie przedmiotu lewym przyciskiem myszy.
  • Zasygnalizowanie przedmiotu z poziomu ekwipunku na czat: CTRL + kliknięcie przedmiotu lewym przyciskiem myszy.