FANDOM

„To zdecydowanie robota dla bohatera.”  p
Ten artykuł jest mały jak yordl.
Możesz pomóc League of Legends Wiki rozbudowując go przy użyciu młota.

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Czołem, przywoływacze.

Witajcie w patchu 8.8. Jako że zbliżamy się do połowy sezonu, następne kilka miesięcy będzie obfitowało w wydarzenia (MSI, wypuszczanie Clash, początek letniego splitu itd.). Wywiera to niesamowitą presję na niektóre patche, więc zamiast serii „duży patch, mały patch”, przez jakiś czas będziemy raczej mieć „średni patch, średni patch”.

To powiedziawszy, w tym patchu mamy całkiem spore zmiany! Po pierwsze, przyglądamy się duetowi bohaterek, które przysparzają nam kłopotów. Staraliśmy się sprawić, by granie przeciwko  LeBlanc i  Ahri (głównej parze zabójczyń korzystających z mocy umiejętności) było mniej frustrujące. Trochę przeholowaliśmy, ponieważ oddaliły się one od zabójczyń i stały się magami, które utrzymują wrogów na dystans dzięki mobilności i efektom kontroli tłumu. W tym patchu cofamy te zmiany i staramy się przywrócić naszym dziewczynom styl gry zabójców, jednocześnie pozostawiając zdrowe modyfikacje z ich poprzednich aktualizacji. Będziemy się im przyglądać w nadchodzących patchach, ale ogólnie ich główną siłą powinno być zabijanie priorytetowych celów i przekształcanie tej przewagi w zwycięstwo.

Pod lupę bierzemy również  Vi, której ciosy nie są aż tak mocne, jak byśmy chcieli. Ponadto pierwotnie miała być górną, więc mamy nadzieję dać jej trochę elastyczności co do wybieranej przez nią roli i dać jej możliwość gry w górnej alei.

No i na koniec mamy parę prostych zmian wyważających — osłabienia lub wzmocnienia dla bohaterów, którzy są zbyt słabi lub zbyt mocni. Kilka z nich ma na celu wyeliminowanie specyficznych mocnych stron (szczególnie takich, które dominują rozgrywki na wysokich poziomach), a inne mają wyważyć bohaterów najbardziej odstających w kolejce solo.

Dobrej zabawy i powodzenia! Widzimy się na Summoner’s Rift!Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman, Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie Edytuj

Bohaterowie Edytuj

 LeBlanc Edytuj

 Ahri Edytuj

 Irelia Edytuj

 Azir Edytuj

 Braum Edytuj

 Galio Edytuj

 Graves Edytuj

 Janna Edytuj

 Kai'Sa Edytuj

 Lissandra Edytuj

 Nautilus Edytuj

 Rek'Sai Edytuj

 Ryze Edytuj

 Sion Edytuj

 Swain Edytuj

 Tahm Kench Edytuj

 Taliyah Edytuj

 Varus Edytuj

 Vi Edytuj

 Xayah Edytuj

Przedmioty Edytuj

 Kostur Archanioła Edytuj

Zmniejszona liczba punktów mocy umiejętności otrzymywanych za manę.: Kostur Archanioła gwarantuje za dużo siły zbyt wcześnie, więc zmniejszamy wartość zapewnianej przez niego mocy umiejętności, dopóki nie ulepszy się do  Uścisku Serafina.

  • Zamiana many na moc umiejętności: 3% ⇒ 1% (bez zmian w przypadku Uścisku Serafina)

Runy Edytuj

 Zabójcze Tempo Edytuj

 Mroczne Żniwa Edytuj

Talizmany Edytuj

Badawcza Soczewka została usunięta. Zmiana Soczewki Wyroczni jest teraz dostępna od 1. poziomu. Po wymianie talizmanów nowy talizman będzie miał taki sam procent pozostałego czasu odnowienia jak stary.: Decyzje związane z wymienianiem talizmanów są aktualnie trochę bardziej skomplikowane, niż powinny być. Mamy nadzieję, że zmniejszenie liczby potencjalnych wymian i ujednolicenie ich sprawi, że korzyści płynące z każdej wymiany będą bardziej przejrzyste.

  • USUNIĘTO  Badawcza Soczewka
    • Wyprzedano: Badawcza Soczewka nie jest już dostępna w sklepie.
  •  Soczewka Wyroczni
    • Wymagany poziom: 9 ⇒ 1
  • Zasady wymian talizmanów
    • Taki sam czas odnowienia: Wymieniony talizman teraz posiada taki sam pozostały procent czasu odnowienia jak jego poprzednik, zamiast odnawiać się przez 120 sek.

Wyruszenie z Domu Edytuj

Fontanna przez trochę dłuższy czas daje wzmocnienie Wyruszenia z Domu. Wyruszenie z Domu teraz zaczyna zanikać przy zewnętrznych wieżach, a nie w rzece.: Wyruszenie z Domu daje zbyt dużą przewagę bohaterom, którzy nigdy nie przechodzą przez rzekę. Grający defensywnie bohaterowie mogą wbiec w zarośla przy rzece, wciąż mieć dodatkową prędkość ruchu i na spokojnie uciec od potencjalnych najeźdźców, którzy stracili swoją dodatkową prędkość ruchu, kiedy postawili nogę w rzece. Zmieniamy wzmocnienie prędkości ruchu tak, by zaczynało zanikać bliżej waszej strony mapy, dzięki czemu agresja we wczesnej fazie gry miała trochę większą szansę na powodzenie.

  • Fontanna daje wzmocnienie Wyruszenia z Domu do: 35 sekundy gry ⇒ 55 sekundy gry
  • USUNIĘTO - Zimne stopy: Wzmocnienie Wyruszenia z Domu nie kończy się już natychmiast po przekroczeniu rzeki.
  • W domu najlepiej: Wzmocnienie Wyruszenia z Domu teraz szybko zanika w ciągu 0,75 sek. po przekroczeniu linii zewnętrznych wież.

Naprawione błędy Edytuj

Nadchodzące skórki i Barwy Edytuj

Następujące skórki pojawią się wraz z patchem 8.8:

Następujące Barwy pojawią się wraz z patchem 8.8:

Warsztat Hextech Edytuj

Naprawiono błąd, który sprawiał, że klejnoty RK ikona wypadały o 5% częściej, niż powinny.