FANDOM

„To zdecydowanie robota dla bohatera.”  p
Ten artykuł jest mały jak yordl.
Możesz pomóc League of Legends Wiki rozbudowując go przy użyciu młota.

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Witamy w drugiej serii zmian z myślą o Mistrzostwach Świata, które zaczynają się w przyszłym tygodniu! Możecie zastanawiać się, gdzie podział się ogromny patch celujący w profesjonalne rozgrywki — przecież zeszłoroczny patch Mistrzostw wprowadził 23 zmiany. W tym patchu zamiast odbierać moc najlepszym bohaterom w rozgrywkach profesjonalnych, pomożemy trochę innym bohaterom, którzy powinni pomóc utrzymać tamtych w ryzach. Nie chcemy niweczyć całego czasu włożonego przez drużyny w największy turniej w roku, więc po prostu sprawdzimy, czy możemy dać im do rozważenia o kilka możliwości więcej. W przypadku wzmocnień skupiamy się na bohaterach, którym przydałoby się nieco więcej mocy, by profesjonaliści zaczęli brać ich pod uwagę i którzy nie staną się po nich zbyt mocni, by nie psuć krwi całej reszcie graczy, którzy nie należą do grona profesjonalistów (jeszcze). Jeżeli coś wymknie się spod kontroli, zajmiemy się tym.

W tym patchu zawrzemy również kilka aktualizacji dźwiękowych i wizualnych dla paru starszych bohaterów i efektów. To powinno dodać smaczku zarówno waszym grom, jak i temu, co będzie się działo na waszych ekranach w czasie turnieju.

Zaczynajmy zatem.Richard „MapleNectar” Henkel, Paul „RiotAether” Perscheid

Patch w skrócie Edytuj

Patch 8

Patch 8.19

Aktualizacja patcha Edytuj

26.09.2018 — Aktualizacja wyważająca Edytuj

 Fiora Edytuj

Modyfikujemy wartości umiejętności biernej Fiory, żeby wziąć pod uwagę błąd w patchu 8.18, który sprawił, że jej wzmocnienie okazało się słabsze, niż chcieliśmy.

LECZENIE Z WRAŻLIWYCH PUNKTÓW 35-110 pkt. ⇒ 40-115 pkt.

Bohaterowie Edytuj

 Darius Edytuj

Zwiększone obrażenia podstawowe W. Zwiększone przebicie pancerza E.

Chcemy pomóc Dariusowi, który jest cenną kontrą na obrońców w górnej alei, przedrzeć się przez część ich pancerza, by zachęcić drużyny do strategicznego myślenia przy wybieraniu bohaterów na górę. Procentowe przebicie pancerza, choć jest dość ogólną mocą, zdecydowanie lepiej sprawdza się przeciwko obrońcom takim jak Cho’Gath i Ornn niż przeciwko innym wojownikom takim jak Camille czy Aatrox.

 W — Okaleczający Cios Edytuj

SKALOWANIE 40/45/50/55/60% całkowitych obrażeń od ataku ⇒ 50/55/60/65/70% całkowitych obrażeń od ataku

E

 E — Pochwycenie Edytuj

BIERNE PRZEBICIE PANCERZA 10/15/20/25/30% ⇒ 15/20/25/30/35%

 Fiora Edytuj

Zwiększone leczenie z aktywacji umiejętności biernej.

Fiora jest naprawdę ostrą bohaterką. Posiada zestawienia, w których dominuje, i zestawienia, w których trudno jest jej zdobyć przewagę. Obchodzimy się z nią ostrożnie, ale nasze zmiany z patcha 8.17 to wciąż za mało, żeby agresywne granie Mistrzynią Fechtunku w alei było warte zachodu. Zwiększenie utrzymywania pochodzącego z atakowania we Wrażliwe Punkty wrogów powinno temu zaradzić.

 Umiejętność bierna — Taniec Fechmistrzyni Edytuj

 Q — Wypad Edytuj

NAPRAWIONY BŁĄD: Wypad znowu będzie prawidłowo przedkładał trafienie bohaterów i Wrażliwych Punktów nad trafienia stworów o wystarczająco niskim poziomie zdrowia, żeby je zabić.

 Kha'Zix Edytuj

Zwiększone obrażenia umiejętności biernej. Zwiększone spowolnienie W.

Kha’Zix nie radził sobie najlepiej od czasu zmian w jego wyewoluowanym R z patcha 8.11. Chcemy dać mu trochę więcej mocy w taki sposób, żeby polegał na sprytnym używaniu superumiejętności w celu wyciśnięcia z niej wszystkiego, co się da. Zwiększamy również użyteczność Kolca Pustki, by pomóc Kha’Zixowi lepiej kreować grę, ale nie sprawiać, żeby zabijał was szybciej.

 Umiejętność bierna — Ukryte Zagrożenie Edytuj

SKALOWANIE Z DODATKOWYMI OBRAŻENIAMI OD ATAKU 0,2 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku ⇒ 0,4 pkt. dodatkowych obrażeń od ataku

 W — Kolec Pustki Edytuj

SPOWOLNIENIE WYEWOLUOWANEGO W, JEŻELI CEL NIE JEST ODIZOLOWANY 40% ⇒60%

SPOWOLNIENIE WYEWOLUOWANEGO W, JEŻELI CEL JEST ODIZOLOWANY 80% ⇒ 90%

Przedmioty Edytuj

Aktualizacje efektów dźwiękowych i wizualnych bohaterów Edytuj

Efekt wizualny zmniejszenia prędkości ruchu Edytuj

Ogłaszanie kradzieży celów Edytuj

Strona profilu Edytuj

Dobieranie przeciwników w zwykłym drafcie Edytuj

Naprawione błędy Edytuj

Nadchodzące skórki, Barwy i ikony Edytuj