FANDOM

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Witajcie w patchu 8.17, w którym nowe szaty nowego  Nunu (znanego również jako Nuners) trafiają na Summoner's Rift, a jego czteroręki przyjaciel  Willump rozpakowuje walizy i do niego dołącza! Jeżeli już czujecie Zew Freljordu, możecie pożreć więcej informacji, korzystając z poniższych odnośników.

Ulepimy dziś największą śnieżkę na świecie!? Zanim to zrobimy, sprawdźcie salwę zmian wyważających poniżej. Wtedy będziecie mieć bezwzględnie zero wymówek na to, by nie wiedzieć, co się dzieje.

A teraz wybierzcie się na pole bitwy i ubierzcie się ciepło, bo będzie zimowo!Mattias „Gentleman Gustaf” Lehman, Paul „Aether” Perscheid

Patch w skrócie Edytuj

Opis patcha 8

Opis patcha 8.17

Nexus Blitz Edytuj

Wersja alfa Nexus Blitz rozwija się dalej w tym patchu. Jeżeli chcecie przeczytać przegląd zmian, które zostaną wprowadzone w tym patchu, sprawdźcie artykuł z aktualizacjami!

Bohaterowie Edytuj

 Nunu i  Willump Edytuj

Nunu i Willump, Chłopiec i Jego Yeti, rozpoczną swoją przygodę w patchu 8.17! Rozpocznijcie turlanie dzięki tym odnośnikom:

 Annie Edytuj

Zwiększony zasięg ataku.: Na chwilę obecną Annie nie posiada innego stylu rozgrywki poza rzuceniem wszystkich swoich umiejętności naraz. Przywrócenie większego zasięgu ataku pozwoli jej na wchodzenie w wymiany ciosów i nękanie za pomocą ataków podstawowych, co da jej alternatywną formę agresywnych zagrywek.

  • Podstawowe statystyki
    • Zasięg ataku: 575 jedn. ⇒ 625 jedn.

 Bard Edytuj

Krótszy czas odnowienia R.: Faza gry w alei Barda jest dostatecznie silna, ale ogólnie przydałoby mu się trochę więcej mocy. Chcemy dać naszemu ukochanemu zbierającemu dzwonki wspierającemu trochę więcej okazji do kreowania zagrywek, żeby nie czuł się niepewnie, rzucając swoją superumiejętność, w obawie przed jej długim czasem odnowienia.

 Fiora Edytuj

Zwiększone obrażenia trafienia krytycznego E przy drugim ataku na niższych poziomach.: Późna faza gry Fiory jest dość dobra, ale żeby częściej była w stanie robić do niej wypady, przydałoby się jej trochę więcej mocy w pojedynkach we wczesnej fazie. No, bo wiecie, jej Q to w końcu  Wypad.

  •  E — Szermierka
    • Obrażenia trafienia krytycznego przy w. ataku: 140/155/170/185/200% ⇒ 160/170/180/190/200%

 Garen Edytuj

Zmniejszone obrażenia Q na wyższych poziomach.: Garen zakręcił się tak bardzo, że zaczął ostatnio dominować na górnej alei, a obrażenia jego Q we wczesnej fazie gry nie dają jego przeciwnikom zbyt wielu okazji do wchodzenia z nim w wymiany ciosów w odpowiedni sposób.

 Irelia Edytuj

Zwiększone dodatkowe obrażenia Q przeciwko stworom.: Przywracamy Q Irelii trochę funkcjonalności w alei.

 Kassadin Edytuj

Krótszy czas odnowienia R na niższych poziomach.: Zmienianie późnej fazy gry Kassadina zawsze wiąże się z pewnym ryzykiem, ale możemy popracować nad jego siłą od wczesnej do środkowej fazy gry.

 Kayn Edytuj

Dłuższy czas działania E na niższych poziomach. Zwiększona prędkość ruchu E w formie  Cienistego Skrytobójcy.: Kayn nie radzi sobie najlepiej w porównaniu z innymi dżunglerami, a w szczególności, gdy przybierze formę Cienistego Skrytobójcy. To wzmocnienie powinno pomóc mu poruszać się po mapie (i podczas przechodzenia przez teren) oraz dać mu więcej okazji do zgarniania zabójstw.

 Master Yi Edytuj

Krótszy czas odnowienia W, zwiększona redukcja obrażeń na niższych poziomach.: Medytacja może być silnym narzędziem defensywnym, ale jest często niedoceniana przez graczy, którzy korzystają z niej głównie po to, by się uleczyć. Dajemy jej drobne wzmocnienie, żeby zachęcić do używania jej podczas walki, a nie po niej.

  •  W — Medytacja
    • Czas odnowienia: 35 sek. ⇒ 28 sek.
    • Redukcja obrażeń: 50/55/60/65/70% ⇒ 60/62,5/65/67,5/70%

 Rengar Edytuj

Krótszy czas odnowienia R na niższych poziomach.: Chcemy pomóc Rengarowi w byciu potężnym, ale z drugiej strony chcemy ogólnie obniżyć w League obrażenia zadawane przy pierwszym uderzeniu. Z tego powodu dajemy Rengarowi więcej szans do zaskoczenia wrogów zamiast zwiększać jego obrażenia podczas tych niespodzianek.

 Taric Edytuj

Obrażenia adaptacyjne będą teraz domyślnie fizyczne.: Umiejętność bierna Tarica sprawia, że czerpie on całkiem spore korzyści z ataków podstawowych.

  • Obrażenia adaptacyjne: Teraz będą domyślnie fizyczne, jeżeli Taric nie ma dodatkowych obrażeń od ataku ani mocy umiejętności.

 Varus Edytuj

Zmniejszone podstawowe zdrowie, zwiększony przyrost zdrowia.: Varus jako strzelec, który potrafi nękać z dalekiego dystansu, powinien być łatwiejszy do zabicia, kiedy wrogowie podejdą do niego bliżej.

  • Podstawowe statystyki
    • Zdrowie: 549 pkt. ⇒ 499 pkt.
    • Przyrost zdrowia: 86 pkt. ⇒ 89 pkt.

 Wukong Edytuj

Teraz ma premię do prędkości ataku na poziomie 1.: Po ostatniej serii zmian Wukongowi jest daleko do bycia królem dżungli. Premia do jego prędkości ataku we wczesnej fazie gry powinna pomóc mu czyścić dżunglę i sprawić, że będzie solidniej wywierał presję na mapie.

  • Podstawowe statystyki
    • Premia do prędkości ataku na poziomie 1.: 0% ⇒ 8%

 Yorick Edytuj

Zmniejszone obrażenia Istot Mgły.: Górni odkopali Yoricka i okazał się on być dominującym bohaterem, po części dlatego, że jego Istoty Mgły stanowią niemałe zagrożenie. Gracze, którzy rozumieją sposób zachowania Istot Mgły i specjalnie grają z myślą o nich, unikają mnóstwa obrażeń, natomiast gracze, którzy tego nie robią, po prostu kopią sobie grób. Osłabiamy obrażenia Istot Mgły, żeby Pasterz Dusz już tak bardzo nie masakrował gier na niższym poziomie rozgrywek.

  •  Istoty Mgły
    • Przyrost obrażeń od ataku (na poziomach 2-7): 3 pkt. ⇒ 1 pkt.
    • Przyrost obrażeń od ataku (na poziomach 14 i wyższych): 10 pkt. ⇒ 11 pkt.

Przedmioty Edytuj

 Klinga Burzy Edytuj

Zmniejszone gwarantowane obrażenia krytyczne przy szansie na trafienie krytyczne mniejszej niż 30%. Zwiększona prędkość ataku, zmniejszone obrażenia od ataku.: Wysoka ilość obrażeń przy pierwszym uderzeniu w grze jest czymś, co chcieliśmy osłabić już od pewnego czasu. W ostatnim patchu zmniejszyliśmy ilość obrażeń eksplozywnych zadawanych przy pomocy różnych run, a w tym patchu przyglądamy się przedmiotom.

  • Modyfikator trafienia krytycznego: 160-200% (przy szansie na trafienie krytyczne 0-30%) ⇒ 140-200% (przy szansie na trafienie krytyczne 0-30%)
  • Prędkość ataku: 25% ⇒ 35%
  • Obrażenia od ataku: 65 pkt. ⇒ 60 pkt.

 Mroczne Ostrze Draktharru Edytuj

Zmniejszone obrażenia efektu. Zwiększona destrukcja.: Wysoka ilość obrażeń przy pierwszym uderzeniu w grze jest czymś, co chcieliśmy osłabić już od pewnego czasu. W ostatnim patchu zmniejszyliśmy ilość obrażeń eksplozywnych zadawanych przy pomocy różnych run, a w tym patchu przyglądamy się przedmiotom.

  • Obrażenia efektu: 30-200 pkt. (na poziomach 1-18) ⇒ 30-150 pkt. (na poziomach 1-18)
  • Destrukcja: 18 pkt. ⇒ 21 pkt.

Czary przywoływacza Edytuj

Zmieniliśmy funkcję związaną z konfiguracją czarów przywoływacza. Jeżeli nie graliście w jakiejś kolejce od paru miesięcy, przy waszym pierwszym meczu w niej wasze czary przywoływacza mogą zostać zamienione na  Uzdrowienie i  Ducha. Tylko was informujemy!

Naprawione błędy Edytuj

  • Naprawiono błąd, w którym bierny efekt  Widmowego Tancerza, Widmowy Walc, czasami się nie włączał.
  • Naprawiono błąd, w którym  R — Skrytobójcze Wykończenie  Akali zadawało obrażenia wszystkim przeciwnikom zależnie od zdrowia ostatniego trafionego wroga zamiast wyliczać obrażenia indywidualnie dla każdego celu.
  • Efekty dźwiękowe  R — Uścisku Natury  Maokaia teraz zgrywają się z czasem działania tej umiejętności.
  • Naprawiono błąd, w którym efekty wizualne ataków z dystansu i pocisków mierzonych pojawiały się w miejscu, w którym bohater był ostatnio widziany, jeżeli w danej chwili przeciwnicy go nie widzieli.
  •  Głębinowa Nami już nie pozostawia swojego kręgosłupa, gdy porusza się podczas animacji  powrotu.

Nadchodzące skórki i Barwy Edytuj

Poniższe skórki pojawią się wraz z tym patchem.

Następujące Barwy pojawią się wraz z tym patchem: