League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Riot Games logo.png Ten artykuł został utworzony na podstawie opisu patcha.
Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.

I oto nadchodzi! Ostatni lekki patch przed przejściem na cięższe klimaty przedsezonowych zmian! Wyluzujcie, załączcie sobie jakąś dobrą nutę (w końcu pojawiła się wśród nas nowa gwiazda) — wiecie, jak to leci.

Zacznijmy od tego, że tym razem to my najechaliśmy Naród Ognia i wprowadziliśmy pewne zmiany (ale niczego nie zrównaliśmy z ziemią). Nowe rządy powinny działać na korzyść naszych ulubionych płomiennych przyjaciół (Annie i Branda). Liczymy na to, że ich umiejętności będą teraz bardziej intuicyjne, a oni sami powinni zyskać nieco elastyczności w obrębie swoich ról i odrobinę dodatkowych sił. Zajęliśmy się też przejrzystością kilku innych bohaterów (Amumu, Jinx, Galio), a na koniec podsumowaliśmy to zwyczajowymi zmianami wyważenia: podkręcamy porzuconych i zapomnianych bohaterów, takich jak Sejuani czy LeBlanc, a tym przytłaczającym, jak chociażby Samira czy Karthus, podcinamy skrzydełka.

Ze spraw papierkowych zostało do powiedzenia jeszcze jedno: ukończyliśmy nasze testowe zmiany dotyczące dobierania przeciwników. Teraz wszyscy gracze w kolejkach rankingowych będą częściej umieszczani w grupie z innymi graczami o podobnej dywizji. Dzięki temu mecze powinny być bardziej ujednolicone pod względem pozycji w rankingu.

I to tyle! Mamy nadzieję, że reszta października przyniesie wam więcej cukierków niż psikusów. Widzimy się następnym razem.

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT!Hanna „shio shoujo” Woo, Tricia „Mom Cat” Tan

Patch w skrócie[]

Bohaterowie[]

Seraphine[]

Amumu[]

Annie[]

Ashe[]

Brand[]

Galio[]

Jinx[]

Karthus[]

LeBlanc[]

Lulu[]

Nasus[]

Samira[]

Sejuani[]

Xayah[]

Zed[]

Wskaźniki zasięgu przywołania[]

Aktualizacje Clash[]

Zmiany wyważające w trybie URF[]

Naprawione błędy / Drobne zmiany[]

Nadchodzące skórki i barwy[]

Wraz z tym patchem pojawią się poniższe skórki:

Wraz z tym patchem pojawią się następujące barwy: