FANDOM

Zawiera treści, których właścicielem jest Riot Games.
Witajcie z powrotem! Mamy nadzieję, że miło spędziliście święta i jesteście gotowi na więcej wyważania i LoL-owych szaleństw w roku 2020.

W tym patchu witamy się z napakowanym gangsterem,  Settem, i mamy pokaźną aktualizację dla  Sylasa, naszego kochanego złola. Przede wszystkim chcemy zachęcić graczy do wybierania go na środkowej alei, ale w taki sposób, żeby jego słynny styl gry à la osiłek na tym nie ucierpiał.

Poza tym przygotowaliśmy kilka drobnych poprawek dla  Vi,  Kog'Mawa,  Kassadina oraz  Jaxa, a także parę konserwatywnych wzmocnień dla bohaterów, którzy kiedyś siali spustoszenie w rozgrywkach profesjonalnych. Kontynuujemy także prace nad nowymi przedmiotami dla wspierających i zmieniamy je tak, żeby skłonić ich posiadaczy do większej aktywności we wczesnej fazie gry.

Szczęśliwego Nowego Roku!

Użyjcie tego portalu, jeśli szukacie opisu patcha TFT!Hanna „shio shoujo” Woo

Aktualizacja patcha Edytuj

8.01.2020 Edytuj

Patch w skrócie Edytuj

Początek sezonu Edytuj

Sezon rankingowy 2020 zaczyna się o 04:00 CET 10 stycznia! Przygotujcie się na kolejny rok rywalizacji, wściekania się, chwalebnych zwycięstw i odbierających smak życia porażek.

Bohaterowie Edytuj

 Sett Edytuj

 Aphelios Edytuj

 Aurelion Sol Edytuj

 Azir Edytuj

 Corki Edytuj

 Jax Edytuj

 Jayce Edytuj

 Kalista Edytuj

 Kassadin Edytuj

 Kog'Maw Edytuj

 Mordekaiser Edytuj

 Nami Edytuj

 Sejuani Edytuj

 Shyvana Edytuj

 Sylas Edytuj

 Varus Edytuj

 Vi Edytuj

 Zyra Edytuj

Przedmioty dla wspierających Edytuj

Runy Edytuj

 Zdobywca Edytuj

 Prototyp: Wszechkamień Edytuj

Naprawione błędy Edytuj

  •  Q — Kły Bestii  Warwicka nie zużywają już many i nie zaczynają się odnawiać, gdy ich cel umrze podczas rzucania tej umiejętności.
  • Unikalny bierny efekt  Ognistego Trybularza, który zapewnia dodatkową prędkość ataku, już nie aktywuje się na bohaterach, którzy osłaniają tarczą samych siebie.
  • Umiejętności z pociskami, które normalnie nie byłyby w waszej wizji, już nie będą stawały się widoczne przedwcześnie, kiedy są we mgle wojny.

Nadchodzące skórki i Barwy Edytuj

Wraz z tym patchem pojawią się poniższe skórki:

Wraz z tym patchem pojawią się następujące Barwy: