FANDOM

„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.
Ten artykuł dotyczy Urfa. Zobacz też: Ultra Rapid Fire

 Urf, Manat jest "anulowanym" bohaterem stworzonym w ramach żartu z okazji Prima Aprilis. Od tego czas Urf regularnie pojawia się w League of Legends (w szczególności w okolicach 1 kwietnia) i jest swego rodzaju maskotką.

Historia Edytuj

Zwiastun bohatera: Urf, Manat Edytuj

Urf

Jak każdy inny manat Urf był nastawiony do świata bardzo pokojowo. Podziwiał on jednak bohaterów League i sam bardzo chciał zostać jednym z nich. Ze wszystkich najbardziej podziwiał  Jaxa, który w tamtych czasach był niepokonanym czempionem od 152 walk. Wtedy także Jaxowi nakazano używać jednej z pięciu prostych broni. Urf pragnął również zostać mistrzem broni, więc wziął swoje dwie ulubione – rybę (oznaczają skarby morza oraz morską opatrzność, która nad nim czuwa) oraz łopatkę (aby oddać hołd jego ludowi za odwieczne doskonalenie sztuki kulinarnej) wierząc, że kiedyś uda mu się skrzyżować je na arenie z nóżką od kurczaka i latarnią Jaxa.

Wesołego Dnia Urfa, przywoływacze! Edytuj

W trakcie dzielnego i oddanego patrolu rzeki na Summoner's Rift, Urf zakończył swój żywot w tragicznych okolicznościach. Naoczni świadkowie twierdzą, że zanim rozpoczęła się walka, niebieska smuga przemykała po okolicznej dżungli. Następnie doszło do starcia, zakończonym krzykiem manata, któremu poszło coś nie tak. Po bitwie, jedynie co z niego zostało to była jego skóra... która bardzo szybko zniknęła w szponach swojego oprawcy.

Z każdą śmiercią wiąże się historia. Z każdą historią – morał. Jeśli historia Urfa może mieć coś wspólnego z wilkiem z Czerwonego Kapturka to będzie fakt, że w każdym wilku siedzi przebiegły mistrz kamuflażu, który tylko czeka, aby się ujawnić. I weźmy tu, na przykład  Warwicka. Ogromny, żądny krwi wilkołak potrafiący wtopić się w nawet najbardziej niewinne jednostki z naszego otoczenia. Może czaić się wszędzie... za skałą, w zaroślach, w dżungli albo sprytnie maskując się jako kochany  manat dzierżący szpatułkę.

Umiejętności Edytuj

Big Blue Watery Road

Urf jest naturalnie szybszy i porusza się zwinniej w zbiornikach wodnych.

Flippy Floppy

Urf przełącza broń między szpatułką i rybą, aby zaspokoić potrzeby swojej drużyny. Ataki za pomocą ryb zadają obrażenia w czasie, podczas gdy ataki szpatułką zadają natychmiastowe obrażenia.

Poseidon's Gaze

Urf wzywa moc boga Manatów, Posejdona, aby zawiadomić sojuszników o położeniu wrogów na Polach Sprawiedliwości. Poseidon's Gaze usuwa mgłę wojny.

Flop Strike

Urf opada na wroga z ogromną mocą niszczącą. Urf musi znajdować się bezpośrednio obok wroga, aby pomyślnie wykonać tę umiejętność.

Omnisplash

Urf przywołuje żywioły aby wywołać destrukcyjny potop. Wszyscy pobliscy wrodzy bohaterowie otrzymują obrażenia od wody i zostają spowolnieni na krótki okres czasu.

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwy umiejętności Big Blue Watery Road, Flippy Floppy, Poseidon's Gaze są nawiązaniem do utworu "I'm On A Boat" grupy The Lonely Island.
  • Nazwa superumiejętności nawiązuje do Cloud Strife'a z Final Fantasy VII.
  • 1 kwietnia 2014 roku ikony bohaterów, przedmiotów i czarów przywoływacza w sekcji komentarzy na stronie League of Legends zostały zastąpione grafiką Urfa.
    • W tym roku zadebiutował również specjalny tryb rozgrywki Ultra Rapid Fire, wszyscy gracze którzy rozegrali na nim chociaż jedną grę otrzymali specjalną Ikona Tryb URF 2014 ikonę na której widnieje podobizna Urfa.

Multimedia Edytuj

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Urf

  • Urf, czyli co czeka nas 1-go kwietnia.

    9 wiadomości
    • NURF jest już podobno na PBE, myślę że będzie jakiś tydzień a pptem przybędzie URF. Chyba że Rito Gems chce mieć strajki z rozla...
    • Tak, pora kupić Trundle'a. Oby szybko to zmienili w URFa :)