„Twoje miejsce jest w muzeum.”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące usuniętej zawartości.
Podane treści nie mają już znaczenia w League of Legends ale istnieją w celu udokumentowania historii.

Umocnienie (ang. Fortify) jest globalnym czarem przywoływacza. Zostało usunięte z League of Legends 15 listopada 2011 roku, w patchu V1.0.0.129.

Strategia Edytuj

Umocnienie używane było głównie w obronie, aby nie dopuścić do zniszczenia wież oraz do szybszego wyeliminowania stworów z linii. Stosowane było również do zlikwidowania wrogów atakujących pod wieżą, którzy zostali wcześniej złapani przez przyciągniecie czy prowokacje (np.  Rakietowy Chwyt,  Przebijająca Prowokacja).

Uwagi Edytuj

  • Kiedy użyjesz Umocnienia, wszelkie umiejętności i przedmioty posiadające dodatkowe efekty nie będą działać, mimo że wcześniej funkcjonowały normalnie (np.  Niezłomny Szturm,  Ostrze Gniewu Guinsoo i  Podwójne Uderzenie).
  • Umocnienie może być użyte będąc martwym.
  • Podczas gdy Umocnienie jest aktywne, wieże pomagają ci w zdobyciu zabójstw oddając ostatni strzał przeciwnikowi lub asyst atakując wrogów nawet z drugiego końca mapy. Efekt ten nie działa na stworach.

Ciekawostki Edytuj

  • Dodatkowe obrażenia przeciwko stworom są efektami nałożonymi na atak i dotyczą tylko podstawowych ataków oraz umiejętności, które posiadają dodatkowy przelicznik zależny od obrażeń od ataku (np.  Mistyczny Strzał,  Wysysające Uderzenie).
  • Po aktualizacji V1.0.0.129 gracze, którzy osiągnęli 5 poziom otrzymywali powiadomienie o odblokowaniu Umocnienia. Ta podpowiedź mogła zostać pozostawiona po aktualizacji patcha.

Historia aktualizacji Edytuj

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.