FANDOM

Udyr, Duchowy Wędrowca jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.[1]

Umiejętności Edytuj

Notatki

Udyr posiada unikatową mechanikę, polegającą na tym, że jego umiejętności posiadają trwałe efekty. Trwałe efekt umiejętność są tak długo, jak on nie użyje kolejnej umiejętności. Każda jego umiejętność po za trwałym efektem posiada efekt chwilowy na kilka sekund. Wszystkie umiejętności Udyra posiadają dodatkowy 2 sekundowy czas odnowienia, między ich aktywacjami.

Udyr nie posiada super-umiejętności, a wszystkie jego umiejętności posiadają 5 poziomów, a maksymalny poziom Udyra może wynieść 18, więc jest on jedynym bohaterem, który nie może ulepszyć wszystkich umiejętności do maksymalnego poziomu.

Zwinność Małpy (Bierna)

Udyr.Zwinność Małpy

Po przyjęciu stylu Udyr zyskuje 10% prędkości ataku oraz 5 jedn. prędkości ruchu na 5 sek. (efekt kumuluje się do 3 razy).

Styl Tygrysa (Q)

Koszt: 45 many · Czas: 6 sek.
Udyr.Styl Tygrysa

Efekt trwały: Pierwszy i każdy co trzeci atak Udyra sprawia, że wykonuje on Uderzenie Tygrysa i zadaje dodatkowo określoną wartość pkt. obrażeń fizycznych w ciągu 2 sek.

Obrażenia fizyczne na 0,5 sek.:
7,5 / 15 / 22,5 / 30 / 37,5 (+30 / 33,75 / 37,5 / 41,25 / 45% obrażeń od ataku)
Całkowite obrażenia fizyczne:
30 / 60 / 90 / 120 / 150 (+120 / 135 / 150 / 165 / 180% obrażeń od ataku)

Użycie: Zwiększa prędkość ataku o pewną wartość na 5 sek.

  • Dodatkowa prędkość ataku: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

Koszt many stylu Udyra zmniejsza się o 1 pkt. za każdym razem, gdy zyskuje on poziom.

Styl Żółwia (W)

Koszt: 45 many · Czas: 6 sek.
Udyr.Styl Żółwia

Efekt trwały: Pierwszy i każdy co trzeci atak Udyra leczy go o określoną wartość (2,5% jego maksymalnego zdrowia). Wartość leczenia zwiększa się o 1% za każdy procent jego brakującego zdrowia.

Użycie: Zyskuje tarczę, która pochłania pewną wartość pkt. obrażeń przez 5 sek.

  • Wytrzymałość tarczy: 60 / 95 / 130 / 165 / 200 (+50% mocy umiejętności)

Styl Niedźwiedzia (E)

Koszt: 45 many · Czas: 6 sek.
Udyr.Styl Niedźwiedzia

Efekt trwały: Podstawowe ataki ogłuszają cel na 1 sek. Ciosy Udyra mogą wywoływać taki efekt na danym celu tylko raz na 5 sek.

Użycie: Zwiększa prędkość ruchu o określoną wartość i umożliwia przenikanie przez jednostki na pewien czas.

  • Dodatkowa prędkość ruchu: 15 / 20 / 25 / 30 / 35%
  • Czas trwania efektu: 2 / 2,25 / 2,5 / 2,75 / 3 sek.

Styl Feniksa (R)

Koszt: 45 many · Czas: 6 sek.
Udyr.Styl Feniksa

Efekt trwały: Pierwszy i każdy co trzeci atak Udyra podpala wrogów znajdujących się przed nim, zadając im określoną wartość pkt. obrażeń magicznych.

  • Obrażenia podpalenia: 40 / 80 / 120 / 160 / 200 (+60% mocy umiejętności)

Użycie: Wyzwala pulsujące fale ognia, zadające pobliskim wrogom określoną wartość pkt. obrażeń magicznych na sekundę przez 4 sek.

Obrażenia magiczne na sek.:
10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+25% mocy umiejętności)
Całkowite obrażenia magiczne:

Wskazówki Edytuj

  •  Tarcza Żółwia otrzymuje obrażenia po ich redukcji. Z tego powodu zakup przedmiotów obronnych drastycznie zwiększy twoją szansę na przeżycie.
  • Udyr doskonale radzi sobie, zabijając stwory w dżungli. Wykorzystaj to do uzyskania dużej przewagi doświadczenia oraz kontroli mapy.

Przypisy