FANDOM

Wyrzucili to? Ale przecież tak pięknie błyszczy!
 Zauński szczur zarazy z urodzenia, lecz koneser obrzydlistw z pasji, Twitch nie boi ubrudzić sobie łap. Wymierza swoją  zasilaną chemikaliami kuszę w złocone serce  Piltover i przysięga dowieść wszystkim w mieście wyżej, jak bardzo są plugawi. Zawsze szczwanie szczwany, a kiedy nie kręci się po Slumsach, pewnie tkwi po pas w śmieciach innych ludzi, szukając wyrzuconych skarbów... i spleśniałych kanapek.

Szczur Zarazy Edytuj

Z urodzenia − gryzoń roznoszący  zarazę, z zamiłowania − koneser brudu, Twitch to paranoiczny, zmutowany szczur, chodzący na dwóch łapach i przeszukujący odpadki  Zaun w poszukiwaniu skarbów, które jedynie dla niego mają wartość. Uzbrojony w  zasilaną chemikaliami kuszę, Twitch nie obawia się ubrudzić pazurów i zasiada na tronie ze śmieci w swoim królestwie, w nieskończoność knując plany upadku ludzkości.

Nie zbliżać się Edytuj

H. I. V. E. Raport dotyczący incydentu
Wykroczenie: morderstwo przemysłowe
Status prawny: nierozwiązany
Agent prowadzący śledztwo: Rol, P.

Zespół zareagował na zgłoszenie o podejrzanym osobniku, działalność przestępcza; przejście do Sump Works, Sektor 90TZ. Brak sektora 90TZ. W jego miejscu: wielka dziura, dym, trujące opary. Rozmowy z firmą ochroniarską wykazały, że potrzebna jest lepsza ochrona.

Oddział reagowania wszedł do wielkiej dziury. Toksyczne odpływy roztopiły ruiny budynku. Znaleziono dwóch ocalałych, jeden częściowo rozpuszczony i ściekający z kładki. Sześć ciał znalezionych w ruinach, trzy z nich rozczłonkowane, dwa zdają się pochodzić sprzed wydarzenia. Przyczyny śmierci to m. in.: silne uderzenie o obiekt stacjonarny, rozpuszczenie w  żrącej substancji i/lub postrzał z  kuszy. Nie jest jasne czy zniszczenie laboratorium było celem podejrzanego czy tylko próbą zatarcia śladów.

Ocalały #1 (Ra Qintava, naukowiec) został sprowadzony na przesłuchanie, ale nie może złożyć zeznań przez 1) poważną traumę oraz 2) rozpuszczenie języka i dolnej szczęki. Oczekiwanie na wyniki toksykologiczne i przymocowanie protezy.

Oddział ratunkowy odkrył schronienie zbudowane ze śmieci. Odzyskane przedmioty:

  • 57 przesiąkniętych wodą romansów, nieczytelne, z poprawkami naniesionymi za pomocą kredek
  • 108 butelek, niepodpisane (możliwe toksyczne ciecze lub odrzucone próbki szamponów)
  • 90 kilogramów gumy do żucia (możliwy projekt artystyczny)
  • 1 słoik paznokci ze stóp, opisane palcem, datą i nastrojem

Ocalały #2 (Valori Olant, analityk szlamu) – leczenie trwa; odzyskana przytomność po długotrwałym, terapeutycznym rażeniu prądem. Stenogram zeznania:

V. O.: MUSICIE COŚ ZROBIĆ -
PIELĘGNIARKA: Straciła za dużo krwi -
P. R.: Jej współpracownicy stracili o wiele więcej -
V. O.: TO WCIĄŻ TAM JEST!
P. R.: Proszę pani, musi się pani skupić. Proszę powiedzieć, jak wyglądał.
V. O.: JAK  SZCZUR! (przerywa)
PIELĘGNIARKA: Jak co?
P. R.: Znaczy mały? Oczy jak paciorki? Szczurza twarz...?
V. O.: WYGLĄDAŁ JAK WIELKI, PRZEKLĘTY SZCZUR! (przerywa) Z KUSZĄ! (przerywa)
PIELĘGNIARKA: (do pielęgniarki) Czy możemy dawkować jej środki przeciwbólowe...?
V. O.: NIE SŁUCHACIE MNIE! TO MORDERCZY, SZALONY, OLBRZYMI, PRZEKLĘTY SZCZUR! W KAMIZELCE!
P. R.: Siostro?
PIELĘGNIARKA: (wstrzykując środek uspokajający w ramię Olant) Robi się.
V. O.: Byliśmy tylko naukowcami, pracującym nad przerabianiem śmieci na pokarm dla niemowląt... [EDYCJA] Widziałam... nie wiem, jak to... ten szalony, wielki SZCZUR... krzyczał na nas! Wywracał zbiorniki! Pluł do jedzenia! [EDYCJA] Zamknięto laboratorium. Odpady przemysłowe były wszędzie. Nie było ucieczki. [EDYCJA] Obudziłam się w ciemności. Cóż, kwas wypalił mi gałki oczne. WYCZUWAŁAM tego przeklętego drania kilka centymetrów od mojej twarzy. Powiedział "NIKT NIE KRADNIE SOKU TWITCHA!", zaśmiał się szaleńczo i odbiegł... A ja wciąż czuję jego zapach. O BOŻE, WCIĄŻ TO CZUJĘ...

Koniec stenogramu. W tym momencie ofiara zaczęła krzyczeć, jeszcze nie przestała.

[AKTUALIZACJA: Qintava, pisemne zeznanie]

Opis podejrzanego:

IMIĘ/ZNANE PSEUDONIMY: "Twitch"
PŁEĆ: Męska (niepotwierdzone).
WIEK: Nieznany.
WZROST: 144 cm (przygarbiony).
WAGA: < 45 kg (mokry).
ZNAKI SZCZEGÓLNE: jest wielkim szczurem.
STATUS: na wolności, uzbrojony, niezwykle niebezpieczny; NIE ZBLIŻAĆ SIĘ.

H. I. V. E. – Dla nas liczy się postęp!

Przypisy