Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Twisted Fate został zaprojektowany przez Guinsoo.
  • W polskiej wersji językowej głosu bohaterowi udzielił Karol Wróblewski, który dubbinguje także Kog'Mawa.
  • Jego imię dosłownie znaczy Pokręcony Los (ang. Twisted – Pokręcony; FateLos).
  • Twisted dawniej pochodził z Demacii, zanim jego historia została zmieniona.
  • Najczęściej jest porównywany do Gambita z komiksów X-Men, ze względu na jego broń, jaką jest rzucanie kartami oraz jego sposób mówienia.
    • Dawniej, moc zdobył dzięki Dr. Xavierowi Rathowi, którego można nawiązać do profesora Charlesa Xaviera (bardziej znanego jako Profesor X).
  • Przypomina również z ubioru oraz stylu walki Dandymana z anime Hellsing Ultimate.
  • Dodatkowo może nawiązywać do Luxorda z sagi Kingdom Hearts.
  • Twisted Fate jest jednym z sześciu pierwszych zaprojektowanych bohaterów, takich jak Annie, Singed, Sivir, Sion i Lee Sin.
  • Taniec Twisted Fate'a jest to nawiązanie do niezwykle popularnego tańca z teledysku do południowokoreańskiej piosenki Gangnam Style zespołu Psy. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Twisted Fate jest jednym z czterech bohaterów, których taniec jest udźwiękowiony. Pozostali to: Rengar, Draven oraz Yasuo.
  • Jego obrazek na oficjalnej stronie był dwa razy zmieniany – raz, kiedy zapowiedziano Kalistę (mgła na całym obrazku) a dwa, gdy został ujawniony Tahm Kench (ciemniejsze kolory za wyjątkiem kart).

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • W trakcie Bilgewater: Morze w Ogniu w Akcie II, dowiadujemy się, że ma na imię Tobias.
  • Twisted Fate i Evelynn byli pierwszą oficjalną parą, zaznaczone zostało to w The Journal of Justice, Issue 1.
    • Niestety, Evelynn zakończyła tą relację, co zostało podane w Issue 10.
  • Tobias i Malcolm Graves byli dawniej partnerami w nielegalnych interesach, dzięki czemu byli znani w całym Valoranie. Któregoś dnia, jego partnera złapano, kiedy on uszedł bez szwanku. Po tym incydencie zmienił swoje imię na Twisted Fate.
  • Istnieje przypuszczenie, że Twisted Fate jest ścigany przez Caitlyn.
    • Bandyta zawsze zostawia kartę z ornamentem C i stał się dla niej nemezis.
    • Wiadomo, że on i Graves rzekomo ukradli kosztowności ze Skarbca Mechanicznego w Piltover i tak wykiwali strażników, że załadowali łup na skradziony wcześniej transportowiec. Na miejscu zbrodni została jedynie karta Tobiasa.
  • Jest ścigany przez Kalistę za zdradę Gravesa.
  • Przed aktualizacją historii, Twisted Fate wydał Gravesa Dr. Priggsowi w zamian za niebezpieczny eksperyment, który dał mu magiczne moce.
    • Po ucieczce z więzienia, Graves szuka Mistrza Kart, żeby się na nim zemścić.

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy