FANDOM

Stara Edytuj

Thresh to okrutny, widmowy żniwiarz, który czerpie przyjemność z torturowania zarówno żywych, jak i nieumarłych. Niegdyś był nadzorcą więziennym, który bezlitośnie znęcał się nad wszystkimi. W końcu został powieszony na własnych łańcuchach przez więźniów, których torturował. Teraz, gdy jego okrutna dusza jest wolna, Strażnik Łańcuchów przemierza Runeterrę w poszukiwaniu ofiar. Czerpie perwersyjną przyjemność z powolnego niszczenia umysłów swoich najbardziej nieposłusznych ofiar, zanim uwięzi ich dusze w zielonym blasku swej latarni.

Thresh to szalony żniwiarz, którego łańcuchy niewolą dusze żywych. Chwila wahania w momencie zauważenia duchowej sylwetki i ucieczka stanie się niemożliwa. Pozostawia po sobie puste zwłoki, których dusze zostały wyrwane i uwięzione w jego latarni. Strażnik Łańcuchów uwielbia znęcać się nad swoimi ofiarami, zarówno przed, jak i po śmierci. Jego ponure zadanie nie dobiega końca i wciąż podróżuje po świecie w poszukiwaniu kolejnych dusz.

Cała wędrówka Thresha przez Valoran jest dokładnie zaplanowana . Każdy cel wybiera osobno, w pełni skupiając się na każdej z dusz. Izoluje swoje cele i rozpoczyna chorą zabawę, celem doprowadzenia ofiar do szaleństwa. Gdy Thresh zainteresuje się jakąś duszą, nie odpuści, dopóki jej nie zdobędzie. Następnie zaciąga zdobycz na Shadow Isles, gdzie czeka ją straszliwy los. To jego jedyny cel.

Niewiele wiadomo na temat przeszłości Strażnika Łańcuchów, a wiele szczegółów istnieje tylko w rymowankach i opowieściach. Opisują one sadystycznego nadzorcę więzienia, który żył wiele wieków temu i lubował się w torturowaniu więźniów. Cierpliwy i brutalny, korzystał z wielu metod, by doprowadzić swoje ofiary do szaleństwa, nim ich ciała się poddały. Łańcuchy były jego ulubionym narzędziem tortur, a ich szczęk zwiastował nadejście nadzorcy oraz agonię wybranej ofiary. Jego okrutne rządy trwały długo, dopóki więźniom nie udało się uciec podczas zamieszek. Obezwładnili go i, bez żadnych ceremonii i współczucia, powiesili na jego własnych łańcuchach. I tak oto zaczęło się nieżycie straszliwego widma znanego jako Thresh – a przynajmniej tak mówią legendy.

Teraz Thresh wędruje po świecie, pozostawiając po sobie strach i rozpacz. Jednakże, jego złowieszcze działanie ma cel, a dusze zwykłych śmiertelników nie wystarczą. Poszukuje silniejszych dusz. Dopiero wtedy, gdy złamie ducha najpotężniejszych wojowników Valoranu zdobędzie to, czego potrzebuje.

Istnieje tylko kilka rzeczy, które są równie przyjemne, co niszczenie czyjegoś umysłu kawałek po kawałku Thresh

Rozwój Edytuj

Mroczna Gwiazda Edytuj

Mroczna Gwiazda - Nic nie ucieknie

Mroczna Gwiazda - Nic nie ucieknie

Czujecie to? Wasza przyszłość jest niszczona. Nie ma ucieczki... Tylko zapomnienie.

Obrazy Edytuj

Przypisy