FANDOM

Skórki Edytuj

Barwy Edytuj

Basenowa Syndra (Bazowa)

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Głosu Syndrze użycza Gabriela Całun.
  • Syndra była pierwszą i jedyną bohaterką, która mogła manipulować stworami i neutralnymi potworami, aby zadać obrażenia wrogim bohaterom do czasu wydania  Tahm Kencha.
  •  Mroczne Kule Syndry, gdy znajduje się ona w drużynie przeciwnej są czerwone, a nie fioletowe. Jest ona jednym z nielicznych bohaterów, których barwy efektów oparte są perspektywie zespołu (pozostali to  Cassiopeia,  Singed,  Draven).
  • Jeśli Syndra za pomocą  Siły Woli uderzyła wroga  Czerwonym Krzewogrzbietem zostanie na niego nałożone osłabienie, natomiast jeśli uderzyła wroga  Niebieskim Strażnikiem, odzyska ona 10 pkt. many, a czas odnowienia umiejętności zostanie skrócony o sekundę.
  • Syndra jest jednym z nielicznych bohaterów o mrocznym motywie z  Ionii (można do nich zaliczyć również  Zeda,  Varusa,  Jhina i  Kayna).
  • Taniec Syndry jest nawiązaniem do choreografii z utworu "Hoot", popularnej koreańskiej grupy muzycznej Girls' Generation.
    • Szczegółowe porównanie można znaleźć tutaj.
  • Syndra jest trzecim bohaterem, którego trudność wynosiła 100, pierwszym takim bohaterem była  Cassiopeia, a drugim  Orianna. Jednak wartość ta została obniżona i aktualnie wynosi 80. Po wydaniu bohaterki wynosiła 90.
  • Każda z umiejętności Syndry po rowzwinięciu na maksymalny poziom zyskuje nowe efekty graficzne.
  • Jest drugim bohaterem, o którym mówi się, że może być wszechmocny (lub prawie). Pierwszym był  Xerath.
    • Jednak podobnie jak w przypadku  Xeratha, jej moc jest znacznie ograniczona.
    • Innymi bardzo silnymi bohaterami są  Bard, którego moc jest ograniczona w fizycznym świecie  Runeterry oraz  Aurelion Sol, który został zniewolony przez potężną  targoniańską magię.
  • Syndra jest w stanie podnieść  Mroczne Kule innej Syndry. Można to zobaczyć na tym fimie.
  • Fakt, że Syndra jest w stanie wykorzystać siedem  Mrocznych Kul przy użyciu  Wyzwolonej Mocy może być nawiązaniem do serii Dragon Ball Z, w której znajduje się siedem Smoczych Kul.
  • Jest postacią, której współczynnik zwycięstw (winratio) tóż po wydaniu, było najmniejsze w historii całej gry, zaraz po wydaniu jej szansa na wygraną wynosiła ok. 27%.
    • Dla porównania, idealny współczynnik zwycięstw wynosi ok. 50%.
    • Spowodowane było to ogromną ilością błędów bohaterki oraz skomplikowaną mechaniką, z którą gracze nie zdążyli się dobrze obeznać.
  • Syndra w procesie tworzenia, nazywana była Darksov, Dark Sovereign, czy nawet Sym.[1]
  • Bohaterka początkowo miała nazywać się "Cyndra", jednak twórcy uznali, że nazwa Syndra lepiej pasuje do bohaterki.[2]

Skórki Edytuj

  •  Klasyczna Syndra
    • Jej portret ukazuje Syndrę ubraną w czarny strój, ze srebrnymi zdobieniami. W grze jej strój jest ciemnofioletowy ze zdobieniami w odcieniu wyblakłego złota.
    • Syndra swoim wyglądem oraz nazwą przypomina Sindel z serii gier Mortal Kombat.
    • Pod względem zdolności manipulacji oraz koloru włosów bohaterka przypomina Ultimecię z Final Fantasy VIII.
    • Jej hełm przypomina ten, który posiada Midna z The Legend of Zelda: Twilight Princess.
      • Przypomina on również "Mantle of Decorum", czyli najbardziej ceniony dodatek w Ionii. Jednak jest on umieszczony na jej głowie, a nie za nią, jako symbol mocy na wzór korony.
    • Pierwotnie Syndra posiadała "Mantle od Decorum", jednak dodatek ten został usunięty w finalnej wersji. Najprawdopodobniej z powodu sprzeczności z tradycją, ponieważ są one zarezerwowane dla szanowanych i zasłużonych Ioniańczyków.
  •  Syndra z Atlantydy
    • Należy do uniwersum o nazwie  Zapomniane Głębiny.
    • Jak widać tutaj,  Mroczne Kule Syndry z Atlantydy posiadają inną animację znikania, jeśli zostaną użyte przez inne umiejętności (w tym kule z  Wyzwolonej Mocy). Niewykorzystane kule znikną z niewielkim chlupnięciem wody, natomiast wykorzystane kule rozpryskują się.
    • Syndra posiada inną animację ruchu na tej skórce.
    • Kule okrążające Syndrę posiadają inny efekt, niż te przywoływane. Okrążające kule są otoczone efektem bąbelków, podczas gdy przywołane efektem wody.
      • Jest to prawdopodobnie celowy zabieg, aby zwiększyść klarownośc skórki pod względem wizualnym.

Relacje Edytuj

  • Syndra nienawidzi wszystkich Ioniańczyków do tego stopnia, że pochwala obecność  Noxian w  Ionii (jednak nie miała ona żadnej wiedzy o Noxusie do czasu swojego wyzwolenia). Spowodowane jest to traumatycznym dzieciństwem bohaterki oraz faktem bycia uwięzioną przez dziesięciolecia w Fae'lor.

Przypisy