Sylas, Wyzwolony z Kajdan jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Petrucytowa Eksplozja (Bierna)

Sylas.Petrucytowa Eksplozja.png

Po rzuceniu zaklęcia następny atak podstawowy Sylasa zakręci łańcuchami wokół niego, zadając obrażenia pobliskim wrogom.

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Obrażenia

45 / 70 / 95 / 120 / 145 (+ 60% AP)

Efekty czarów

15 / 20 / 25 / 30 / 35% slow

Smagnięcie Łańcuchem (Q)

Sylas.Smagnięcie Łańcuchem.png

Sylas smaga swoimi łańcuchami, zadając obrażenia wrogom i nieznacznie ich spowalniając. Po krótkiej chwili miejsce, w którym łańcuchy się zbiegają, wybucha, nakładając większe spowolnienie i ponownie zadając obrażenia wrogom.

Królobójca (W)

Sylas.Królobójca.png

Sylas rzuca się na cel i wymierza mu potężny cios, zadając obrażenia i lecząc się. Jeżeli wróg ma mało zdrowia, obrażenia są zwiększone, a jeżeli to Sylas ma mało zdrowia, zwiększone będzie leczenie.

Ucieczka (E)

Sylas.Ucieczka.png

Sylas doskakuje na krótki dystans.

Uprowadzenie (E)

Sylas.Uprowadzenie.png

Przez chwilę może użyć tej umiejętności ponownie i uderzyć swoimi łańcuchami, ogłuszając, zadając obrażenia i przyciągając się do pierwszego trafionego wroga.

Przejęcie (R)

Sylas.Przejęcie.png

Sylas przejmuje wrogą superumiejętność na własny użytek.

Wrogowie wciąż mogą używać swoich superumiejętności, gdy Sylas je zabierze. Sylas może zabrać superumiejętność wrogowi, kiedy tylko Przejęcie jest gotowe, ale po tym przez chwilę nie może przejąć superumiejętności tego samego wroga.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

Przypisy