Właściwości trybu Mroczna Gwiazda: Osobliwość na mapie Cosmic Ruins.

Mapa Edytuj

Mroczna Gwiazda - Mapa

Gra jest rozgrywana na specjalnej mapie zwanej jako Cosmic Ruins (Kosmiczne Ruiny). To tryb trzech na trzech a każdy gracz kontroluje  Thresha Mrocznej Gwiazdy. Krajobraz mocno charakteryzuje otaczająca przestrzeń kosmiczna, występują tutaj specjalne potwory -  Kraby Otchłani oraz specjalne obiekty. Na środku mapy znajduje się tytułowa Osobliwość.

Rozgrywka Edytuj

Mroczna Gwiazda - Tabela

Polega na wrzucaniu przeciwnika do Osobliwości i wygrywa ta drużyna, która wygra dwie rundy po 100 punktów każda. Punktacja:

  • Wrzucenie wroga do Osobliwości: 5 pkt.
  • Wrzucenie  Kraba Otchłani: 1 pkt.

Każdy "bohater" posiada unikalny zestaw umiejętności i przedmiotów. W tym trybie nie można wybrać run, specjalizacji czy zmienić zestawu przedmiotów. Bohater ma zablokowany również poziom zdobywania doświadczenia na trzeci, nie może zostać zabity przez umiejętności oraz nie posiada many. Czas odrodzenia wynosi jedynie 3 sekundy.

Po każdej rundzie jest wyławiany Najlepszy Gracz (MVP) poprzez ilość zdobytych punktów.

Statystyki  Thresha Mrocznej Gwiazdy Edytuj

Umiejętności  Thresha Mrocznej Gwiazdy Edytuj

Kosmiczny Wyrok Śmierci (Q)

Czas: 4,5 sek.
Thresh.Wyrok Śmierci

Aktywna:  Thresh rzuca kosą na bardzo długą odległość zadając 80 pkt. obrażeń magicznych, ogłuszając pierwszą trafioną jednostkę i przyciągając ją na 1 sekundę. Jednostka z niskim poziomem zdrowia zostanie przyciągnięta znacznie dalej.

Mroczna Gwiazda może podpalić kosę co zada celowi dodatkowe 250 pkt. nieuchronnych obrażeń. Ponownie użycie tej umiejętności przyciągnie  Thresha do trafionego celu.

Żadnej wymiany: Gdy przeciwnik jest spętany twoim Wyrokiem Śmierci, jesteś niewrażliwy na wrogie Wyroki Śmierci.

Grawitacyjne Mroczne Przejście (W)

Czas: 30 sek.
Thresh.Mroczne Przejście

Aktywna:  Thresh rzuca latarnią na dużą odległość w wybrane miejsce. Jeżeli osłabiony sojusznik wkroczy w zasięg latarni, zostanie automatycznie uratowany i przyciągnięty do  Thresha, oprócz tego sojusznicy mogą kliknąć latarnię.

Latarnia utrzymuje się przez 1,5 sek. i nie daje już tarczy.

Młynek Mrocznej Energii (E)

Czas: 4,3 sek.
Thresh.Młynek

Bierna: Ataki podstawowe  Thresh zadają do 217 pkt. dodatkowych obrażeń magicznych, które narastają szybko w ciągu 4 sek. od ostatniego ataku.

Aktywna: Zadaje 65 pkt. obrażeń magicznych w linii za  Threshem. Trafieni wrogowie zostaną przestawieni w kierunku zamachu, a następnie  spowolnieni o 20% na 1 sek. Skieruj umiejętność przed siebie, aby odepchnąć wroga lub za siebie, aby przyciągnąć. Cele z niskim poziomem zdrowia zostają odepchnięte znacznie dalej.

Priorytet: Twój Młynek przerwie Młynek wroga, o ile uderzy jako pierwszy.

Wyłączone (R)

Thresh.Pudło

Superumiejętność: Moc Mrocznej Gwiazdy wyłączyła superumiejętność  Thresha.

Przedmioty  Thresha Mrocznej Gwiazdy Edytuj

  •  Kosmiczne Kajdany
    • Bierne:  Wyrok Śmierci sięga znacznie dalej (zależnie od brakujących pkt. zdrowia celu) i może zostać podpalony przez Mroczną Gwiazdę, by zadawać więcej obrażeń.
    • „A jeszcze bardziej chwalebny świt czeka.”
  •  Latarnia Osobliwości
    • Bierne:  Mroczne Przejście automatyczne ratuje osłabionych sojuszników, traci jednak swój efekt tarczy.
    • „Gwiazdy wołają do nas.”
  •  Kosa Ciemnej Materii
    • Bierne: Bierny efekt przy trafieniu  Młynkiem bardzo szybko zwiększa swoje obrażenia. Młynek wyrzuca przeciwników na większą odległość (zależną od brakujących pkt. zdrowia celu).
    • „Jeśli chcesz zbudować Osobliwość od początku, musisz najpierw zniszczyć wszechświat.”
  •  Gwiezdna Peleryna
    • Bierne - Gwiezdny Duch: Przy pojawieniu się  Thresh jest niewrażliwy i niemożliwy do obrania za cel, nie może rzucać zaklęć i może poruszać się jedynie przez otwartą przestrzeń. Efekt zostanie utracony, gdy postawi się stopę na twardym gruncie.
    • Zostanie uratowanym przez  Mroczne Przejście lub użycie  Wyroku Śmierci na jednej z trzech Kotwic Grawitacyjnych na krótki czas przeniesie cię w ten stan niewrażliwości i usunie kontrolę wroga nad tobą.
  •  Pieczęć Mrocznej Gwiazdy
    • Bierne - Lojalność Gwieździe:  Thresh nie może bezpośrednio zabijać jednostek - ich dusze, doświadczenie i złoto należą do Mrocznej Gwiazdy.
    • Wepchnięcie lub wciągnięcie wroga do Mrocznej Gwiazdy natychmiast go zabije, zapewniając punkty twojej drużynie (5 pkt., a za  Kraby Otchłani 1 pkt.).
    • Aby wygrać rundę, należy zgromadzić 100 pkt., przy czym ostatnie punkty muszą zostać uzyskane przez zabicie bohatera.
  •  Buty Grawitacyjne
    • Bierne - Masowa Konwersja: Poziom zdrowia  Thresha pokazuje, jak daleko wyślą go wrogie efekty przyciągania i odpychania. Przy niższym poziomie zdrowia zostanie odrzucony dalej.
    • Bierne - Mieszkaniec Obrzeży:  Kraby Otchłani pojawiają się cyklicznie, a gdy zostaną zaatakowane, pędzą w stronę Mrocznej Gwiazdy. Zakłócenia grawitacji mogą na pewien czas przywołać wiele z nich naraz.

Elementy Edytuj

Mroczna Gwiazda - Osobliwość

Osobliwość Edytuj

Jest to główny element, do którego trzeba wrzucać ofiary w celu wygrania rundy/gry. Co jakiś czas pojawia się zakłócenie grawitacyjne, które przywołuje znaczną ilość  Krabów Otchłani. Co jakiś czas z niej wyskakują specjalne odłamki, które przywracają utracone pkt. zdrowia (można je złapać lub podnieść).

Kotwice Grawitacyjne Edytuj

Mroczna Gwiazda - Kotwica

Są to specjalne punkty zaczepienia, o które można się złapać, aby się uratować bądź szybko się przemieścić po mapie. Jest ich w sumie trzy.

Krab Otchłani Edytuj

Jest to kosmiczna odmiana  Wędrującego Kraba, który pojawia się dość regularnie po całej mapie. W trakcie zakłóceń grawitacyjnych na krótki czas pojawia się w znaczącej ilości, po czym zakopują się. Wrzucenie takiej istoty do Osobliwości zapewnia jeden punkt.

Multimedia Edytuj

Mroczna Gwiazda - Osobliwość (Zwiastun Mrocznej Gwiazdy 2017)

Mroczna Gwiazda - Osobliwość (Zwiastun Mrocznej Gwiazdy 2017)

Odnotowania i ciekawostki Edytuj

  • To pierwszy tryb, w którym nie ma okna wyboru bohaterów.
    • Dodatkowo to pierwszy tryb, w którym można zagrać daną skórką bez względu na posiadanie jej.
  • W tym trybie można zdobyć Pentakilla (ze względu na krótki czas odrodzenia).
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.