Właściwości trybu Awanturnicy Czarnego Rynku na mapie Summoner's Rift.

Przebieg rozgrywki[]

Gra niczym się nie różni od standardowej rozrywki z kilkoma wyjątkami. Występują wszystkie czary przywoływacza za wyjątkiem Teleportu. Na samym początku, każdy gracz otrzymuje jednego Krakens.png Krakena – specjalnej waluty, za którą można wynajmować i ulepszać najemnicze stwory zwane jako awanturnicy. Tą walutę można uzyskać na kilka różnych sposobów:

  • 1 moneta:
    • Biernie co 60 sekund
    • Asysta
    • Zabicie dużego potwora we wrogiej dżungli
    • Zabicie Smoka
    • Zabicie Barona
  • Za zabicie bohatera otrzymuje się 2 monety

Dodatkowo sklep został podzielony na cztery działy:

  • Czarny Rynek – kupuje się specjalne nowe przedmioty, które zostały zrabowane z całego świata i nie można zwrócić sklepowi w razie reklamacji.
  • Awanturnicy – wynajmuje się awanturników oraz kupuje się ulepszenia do nich.
  • Zalecane – spis najlepszych przedmiotów przypisany dla danego bohatera.
  • Wszystkie przedmioty – lista wszystkich przedmiotów dostępnych w tym trybie rozgrywki.
ACR - Sklep.jpg

Awanturnicy[]

W tej grze występuje cztery rodzaje specjalnych stworów:

  • Brzytwopłetwa – w zwarciu jako ścigający bohaterów, a ulepszenia umiejętności sprawiają, że brzytwopłetwy potrafią gonić wrogich bohaterów, zadają nieuchronne obrażenia, a w końcu otaczają wrogów dzięki przewadze liczebnej.
  • Ośmiorkon – dystansowy jako wsparcie, a ulepszenia umiejętności zapewniają tarcze sojuszniczym stworom, pozwalają zaglądać w pobliskie rejony dżungli jasnowidzeniem oraz chronią przed gankami.
  • Plądrokrab – dystansowy jako nękający bohaterów, a ulepszenia umiejętności poprawiają zdolności kontrolne, zwiększają prędkość ataku, a na koniec powodują zadawanie obrażeń wszystkim wrogim bohaterom w strefie rażenia.
  • Żelaznoplecy – w zwarciu jako wytrzymały oblężniczy, a ulepszenia umiejętności zapewnia tarczę, zmniejsza obrażenia otrzymywane od stworów lub budynków.

Szczegóły[]

ACR - Stwór.jpg

W trakcie gry można wynająć tylko jeden rodzaj najemnika, którego nie można już wymienić a jedynie wzmacniać pod względem umiejętności, ataku i obronie. Aby rozróżnić swoich najemników od sojuszniczych, są oznaczeni kółkiem. Gdy zostanie taki stwór wynajęty, wtedy zastępuje tradycyjnego stwora. W przypadku zdobycia przez drużyny wzmocnienia – Namiestnik Barona, wtedy zostają wzmocnione tak jak tradycyjne. W przypadku, gdy zostanie zniszczony inhibitor, wtedy wszystkie stwory otrzymują dodatkowe zdrowie na danej alei ale nie pojawiają się superstwory.

Przedmioty[]

Jedyną zmianą nie licząc dodanie nowych przedmiotów, zablokowany został Morellonomicon. Lista wszystkich unikalnych przedmiotów:

  • Zaginiony Rozdział – brakujący rozdział ze starożytnej księgi.
  • Rytuał Ruiny – niszcz budynki jeszcze skuteczniej.
  • Grymuar Mrocznego Kroku – zapewnia premię do prędkości po trafieniu wroga zaklęciem.
  • Arkana Moru – ta księga stworzona na podstawie Zaginionego Rozdziału sprowadza plagę na trafionych wrogów. Plagę można zamienić na dodatkowe obrażenia.
  • Gambit Męczennika – obrońcy mogą dzielić ból sojuszniczego bohatera, poświęcając swoje zdrowie zamiast niego.
  • Pancerz Umrzyka – zdobądź prędkość i większy impet dzięki temu pancerzowi i zadaj obrażenia wrogom, wpadając w nich.
  • Mętnokula – ochroń sojuszników i zdobywaj przy tym złoto.
  • Kula Szalbierza – ochroń sojuszników i zdobywaj przy tym złoto.
  • Kula Zaufania – ochroń sojuszników i zdobywaj przy tym złoto.
  • Pazury Tajfunu – podczas walki z przeciwnikiem używaj co jakiś czas młynków.
  • Szkiełko Oszusta – sprawia, że posiadacz wygląda dla przeciwników jak sojuszniczy bohater.
  • Mięsożerca – nakarm ten miecz stworami, a będzie leczyć posiadacza i stanie się potężniejszy.
  • Kostur Płynącej Wody – zapewnia premię podczas walki w rzece, przyspieszając ruch i tempo odnawiania many.
  • Lalkarz – nakłada sznurki na cel autoataków; następnie można za nie pociągnąć, co wpłynie na cele.
  • Ostrze Mirażu – autoataki oznaczają cel, a następnie broń pozwala od niego odskoczyć.
  • Wzmocnienie butów: Teleportacja – teleportuje cię do wybranej sojuszniczej jednostki.

Ciekawostki[]