Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • W polskiej wersji głosu użyczyła jej Zofia Zborowska.
  • Imię Soraki pochodzi od japońskiego słowa "Sora" (空), oznaczającego niebo.
    • Odnosi się to do jej niebiańskiej natury.
  • Ikony umiejętności Soraki były zmieniane dwa razy, podczas wizualnej aktualizacji i aktualizacji gameplayu.
  • Była jednym z bohaterów dostępnych w meczu rewanżowym pomiędzy Ionią a Noxus i została wtedy wybrana.
  • W wideo promującym League of Legends na komputery Mac, w gablotce z bronią widać banana. Jest to odniesienie do ataków Soraki, często porównywanych do banana.
  • Taniec Soraki jest tańcem z reklamy bananów Chiquita. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Pomimo fioletowego zabarwienia skóry na podstawowym portrecie, na modelu w grze jest ona niebieska.
  • Lubi bułeczki cynamonowe.
  • Jej superumiejętność (uzdrowienie wszystkich sojuszników) jest odwrotnością superumiejętności Karthusa.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Cytat  „Tak, to był banan. Hmhmhm... Nikt nie spodziewa się banana.” jest odniesieniem do żartów społeczności o kształcie ataków Soraki.
    • Druga część żartu odnosi się skeczu Monthy Pytona o hiszpańskiej inkwizycji i słynnego hasła nikt nie spodziewa się hiszpańskiej inkwizycji (w j. angielskim "No one expects spanish inquisition!"). Oryginał można zobaczyć tutaj.

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Soraka w dawnej historii była oszukana przez Warwicka, próbował on wyrwać jej serce, zaś ona mszcząc się spaliła go mocą gwiazd.
    • Aktualnie są oni najzacieklejszymi wrogami.
  • Soraka była odpowiedzialna za uratowanie prawie zmarłej Irelii podczas inwazji Noxusu na Ionię.
    • Zrobiła to poprzez uwięzienie jej siły życiowej w ostrzach. 
  • Soraka jest wrogiem Karthusa; podczas gdy on opiewa śmierć, Soraka używa mocy życia.

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Plik:Czarodziejki Gwiazd (2017; Wokal - Nowy Świt) - ekran logowania

480 px

Nowy_Horyzont_-_Animacja_Czarodziejki_Gwiazd_Ahri

Nowy Horyzont - Animacja Czarodziejki Gwiazd Ahri

Przypisy