FANDOM

„To zdecydowanie robota dla bohatera.”  p
Ten artykuł jest mały jak yordl.
Możesz pomóc League of Legends Wiki rozbudowując go przy użyciu młota.
Leona.Klasyczna.skórka

 Leona, jedna z Solari

Zbliża się brzask.  p Leona
Dominująca grupa religijna na Górze Targon, Solari, wierzy, że słońce jest źródłem wszelkiego życia.

Opis Edytuj

Polityka Edytuj

Zakon Edytuj

Dla nich wszystkie inne źródła światła są fałszywe i zagrażają przyszłości ich ludu. Na zboczach Góry stoi świątynia Solari, gdzie adepci uczeni są podstaw wiary. Ich wojownicy-templariusze, Ra’Horakowie, latami ćwiczą w najtrudniejszych warunkach, aby byli w stanie obronić swoją krainę przed armiami najeźdźców i z boską słusznością zabijać heretyków.

Ra’Horakowie to elitarni wojownicy Solari, którzy przez lata ćwiczą w najcięższych możliwych warunkach. Uważa się, że ich siła i męskość są darem od słońca. Trening uodparnia wojowników na zimno.

Astronomowie skrupulatnie śledzą ścieżki gwiazd, planet, mgławic i komet, mając nadzieję, że być może wyjawią one wolę Aspektów.

Bronie Edytuj

Wzornictwo broni jest bogate, pełne złoceń, co ma symbolizować boskie światło słoneczne. Podobne zdobienia można zobaczyć na wierzchnich częściach pancerza.

Bohaterowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazewnictwo ugrupowań, Solari oraz Lunari, inpirowane jest łaciną; słońce (sol) i księżyc (luna).

Multimedia Edytuj

Zobacz także Edytuj