Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Został zaprojektowany przez Volty'ego.
  • W polskiej wersji głosu użyczył mu Miłogost Reczek, który dubbinguje także m. in. Gragasa czy Tryndamere'a.
  • Imię bohatera prawdopodobnie wywodzi się ze staro-szwedzkiego określenia skarn co oznacza skałę metamorficzną.
  • Swoim wyglądem bardzo przypomina finałowego bossa gry Sonic Colors - Egg Nega Wisp Armor.
  • Po raz pierwszy można było zobaczyć Skarnera w trakcie Prezentacji Bohatera Branda (jednakże chwilę po wydaniu, fragment usunięto).
  • Bohater miał najdłuższą opisywaną historię w Journal of Justice – ze względu na walki w Kalamandzie i jego wtórne wyjście na świat.
  • Wraz z Cho'Gathem mają najwyższy wskaźnik podstawowych obrażeń na 18. poziome – 130.
  • Ironstylus ujawnił, że głowa Skarnera bazuje na jednostce EVA z anime Neon Genesis Evangelion.
  • W czasie Ultra Rapid Fire (specjalny tryb rozgrywki), bohater został zablokowany ze względu na zbyt dużą moc i brak możliwości skontrowania (przez jego niezwykle krótki czas odnowienia za sprawą dawnej umiejętności biernej: Pobudzenia).
  • W komiksie zapowiadającym jego pojawianie się Skarner miał bardzo duże rozmiary (mniej więcej małej ciężarówki), zaś w grze jest tylko trochę większy od człowieka.
  • Przy ukazaniu się tej postaci umiejętności Skarnera wyglądały znacznie inaczej niż aktualnie (miały też inne ikony):
    • Jego umiejętność bierna, Pobudzenie, skracała czas odnowienia pozostałych umiejętności o 0,5 sekundy (o 1 sekundę, jeśli trafił bohatera) przy trafieniu wroga podstawowym atakiem.
    • Kryształowe Cięcie przy trafieniu wroga zyskiwało do trzech ładunków dodatkowych obrażeń magicznych, a przy naładowaniu także spowalniało wrogów.
    • Kryształowy Egzoszkielet skalował się z Mocą Umiejętności i dodawał także Prędkość Ataku.
    • Złamanie nakładało na trafionych wrogów nie spowolnienie, a unikatowy znak. Kiedy Skarner trafił oznaczonego tą umiejętnością wroga inną zdolnością lub atakiem, odzyskiwał punkty zdrowia.
    • Nadzianie to jedyna umiejętność tej postaci, która w obu aktualizacjach Skarnera nie dostawała dużych zmian. 
  • Przez pewien czas po wydaniu Skarnera  dotyczył go wyjątkowo spektakularny błąd gry: jeśli w trakcie trzymania ofiary użył kombinacji TeleportacjaTeleportacja --> OczyszczenieOczyszczenie, to TeleportowałTeleportował się natychmiastowo (bez czasu rzucania) - razem z ofiarą.
    • Podobny błąd można zauważyć w trybie Wyniesienie: jeśli w momencie zwyciężenia gry przez drużynę Kryształowego Strażnika ten trzyma przeciwnika, Skarner teleportuje się do reszty drużyny, a przeciwnik poleci za nim.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Cytat: "Rozerwę ich na kawałki." jest bardzo podobny do cytatu Kha'Zixa po Rozwinięciu Większych Szponów: "Posiekam ich na kawałki".
  • Żart: "Ooo, nadepnąłem chyba na kuzyna..." jest prawdopodobnie odniesieniem do sceny z filmu Faceci w czerni, w której główny bohater prowokuje monstrualnego insekta, rozdeptując jego małych krewnych (karaluchy).
  • Czasami, kiedy bohater wejdzie w zarośla i będzie w nich przez 12 sekund, wtedy wypowie kwestię: "Skar, Skar, Skarner!". Jest to odniesienie do Pokémonów, które często po wyjściu z krzaków wypowiadają swoją tożsamość. Można to zobaczyć tutaj.
  • Słowa M.W. Skarnera Alfa "Opuść swoich braci" są zaprzeczeniem jego klasycznego tekstu "Brak mi moich braci".
    • Przypomina to sytuację Anivii Czarnego Mrozu, której niektóre cytaty także są zaprzeczeniami jej dawnych słów.
    • Zwrot "Błąąąąd..." wypowiadany przy śmierci w tej skórce jest dwuznaczny;  Skarner może mieć na myśli własną pomyłkę, która doprowadziła do jego zniszczenia lub może też przyznawać, że opuszczenie Brackernów i oddanie się Ewolucji było błędem.
    • Podobnie słowa przy śmierci "Scar... Scaaar..." mogą być próbą nie wypowiedzenia swego imienia, a wspomnieniem rodzimej krainy.
  • W patchu V6.8 pojawił się błąd który sprawiał, że klasyczne teksty Skarnera (przy ruchu i ataku) były wypowiadane także w skórce z serii Maszyn Wojny (legendarnej, posiadającej osobny dubbing).

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Jego przyjacielem jest Malphite. Łączy ich pochodzenie mocy (z energii ziemi), oraz zamiłowanie do harmonii.
  • Drugim z jego znajomych jest Taric. Obydwaj używają mocy kryształów.

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy