FANDOM

Singed wywodzi się z rodziny wielbionych chemików z  Zaun. Już w młodości jego talent do przyrządzania mikstur wyróżniał go spośród rówieśników. Szybko pozostawił w tyle swoich mniej zdolnych rodaków. Nikogo więc nie zdziwił fakt, że na ucznia wybrał go złej sławy Warwick, wybitny chemik wynajęty przez  noxiańskie siły podczas kampanii przeciwko  Ionii. Mając do dyspozycji laboratoria WarwickaWarwicka, Singed pracował godzinami, niesłychanie szybko przyswajając każdy szczegół śmiercionośnego rzemiosła jego poprzednika. Singed nie przejmował się śmiercią i zniszczeniem, które niosła jego praca. Zanim klątwa wilkołaka zabrała jego pana, żarliwy Singed był gotów porzucić status zwykłego pracownika i zostać wynalazcą. Chciał podzielić się ze światem swoim geniuszem, wprowadzając cierpienie nowej generacji nieznane dotąd iońskim wojskom. Jego nieujarzmiony zapał doprowadził do tego, że gdy zabrakło obiektów, na których przeprowadzał testy, zagorzały chemik nowe, eteryczne mikstury wypróbowywał na własnym ciele.

Gdy niestabilny pokój wprowadzany przez League of Legends zagościł na świecie, Singed wyruszył w podróż do jedynego miejsca, w którym mógł pochwalić się ukochanym rzemiosłem: Institute of War. Trudno go było już wtedy nazwać człowiekiem, gdyż jego ciało było zarazem zrujnowane i zakonserwowane przez wymyślne eksperymenty. Tysiące poparzeń – wypadek przy pracy z cieniami i ogniem – oszpecają jego i tak wyniszczoną skórę, a nieprzyjazne warunki sprawiły, że jego nerwy obumarły. To tylko zahartowało jego ciało i umocniło jego posturę, zmieniając go w istną, niszczycielską siłę. W połączeniu z arsenałem śmiercionośnych mikstur sprawia to, że Singed jest potęgą, której nie należy lekceważyć na Fields of Justice.

Moja najgroźniejsza mikstura będzie nosiła imię mojego patrona!SingedSinged, zaraz po ochrzczeniu  Mikstury Obłędu.

Stare umiejętności Edytuj

Wzmocniona Pawęż (Bierna)

Singed.Toksyczne Ślizganie

Wzmocniona Pawęż Singeda zamienia 25% maksymalnej many na zdrowie.

Szczegóły

Celowanie

Wzmocniona Pawęż to pół-ulepszenie.

Dodatkowe informacje

  • Ze względu na bazową ilość many Singed zyskuje 72.65 pkt. zdrowia na 1 poziomie i 1.25 pkt. zdrowia co poziom dzięki skalowaniu się many co poziom. Łącznie aż 256.56 pkt. premii do zdrowia.

Dawne ikony umiejętności Edytuj

Rozwój Edytuj

Mamy kilka drobnych aktualizacji bohaterów w związku z wielkim nadejściem SionaSiona. Pierwszy w kolejce jest Singed, który wychodzi z warsztatu aktualizacji bohaterów z nowym modelem, zaktualizowanymi teksturami dla wszystkich skórek oraz drobnymi modyfikacjami rozgrywki.

Singed Screenshots

Singed był dla nas ciekawym projektem. Podczas gdy wielu starszych bohaterów musi być graficznie zbudowanych od podstaw, odkryliśmy, że Singed jest w całkiem dobrym stanie. Posiadał wyjątkowe i charakterystyczne animacje ukryte w swoim starym modelu, co oznaczało, że z łatwością możemy na tym skorzystać, aktualizując jego model i tekstury do dzisiejszych standardów.

Postanowiliśmy więc to zrobić, a gdy już rozgrzebaliśmy Szalonego Chemika, pragnęliśmy trochę zmienić jego rozgrywkę. Nie były to drastyczne zmiany, ale zrównaliśmy jego koszty many z aktualnymi standardami oraz dodaliśmy kilka poprawek, które zachęcą grających Singedem do łączenia umiejętności w kombinacje oraz poprawią skuteczność jego  superumiejętności w późnej fazie gry.

To tyle na teraz! Nie możemy doczekać się ujawnienia kolejnych aktualizacji bohaterów![1]

Singed Pszczelarz wlatuje na Rift Edytuj

Singed.Singed Pszczelarz.portret
Cóż za lepka sytuacja.

Chciał tylko zatrzymać się na chwilę i powąchać kwiatki. Może byłoby to prostsze, gdyby nie miał ze sobą tak miodnej mieszanki. Wszyscy chcieli jej spróbować. SingedSingedSingedSingedzachichotał. Jego miód uderzał do głowy dużo bardziej niż jad pszczół.

Singed PszczelarzSinged Pszczelarz pobzykuje w sklepie League za jedyne 1350 RP icon.

[Przetłumaczyliśmy to ogłoszenie dla naszych pszczelich przyjaciół.

Bzzz z bzzzzz bzzzzzzzz.

Bz bzzz bzzzzz bz bzzz bzz bzzz bzz bzzzzzz. Bz bzzzzz bz bzzzzzz bzz bz bzzz, bzz bzzzz bz bzzzzzz bzzz z bzzzzzz bzzzzzzzzz. Bzzzzzzz bzzzzz z bzzzz. BZZZZZ bzzzzzzz. Bz bzz bzz BZZZZ bzzz bzzzz, bzz bzz, bzzz.

BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ 1350 BZ.

Przypisy