Skórki[edytuj | edytuj kod]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Została zaprojektowana przez Coronach'a.
  • Jej imię może pochodzić od imienia hinduskiego boga Śiwy, ponieważ są podobni pod względem koloru skóry czy tematu destrukcji.
  • Jej historia została zmieniona po jej wydaniu. Usunięto odniesienie do bycia atakowaną przez tłum, ponieważ uznano, że nie wyjaśniało to dlaczego dołączyła do Demacian.
    • Jej historia została później ponownie zmieniona. Zmiana obejmowała współpracę Shyvany z Jarvanem IV w celu zabicia smoka, który zgładził jej ojca.
      • Historia Shyvany została zaktualizowana, wraz z kilkoma innymi postaciami z Demacii. Do historii dodano wzmiankę m.in. o tym, iż smokiem, który zabił ojca Shyvany była jej matka Yvva.
  • Shyvana jest pierwszym bohaterem od wydania Kog'Mawa, który nie otrzymał Osądu Ligi. Po jakimś czasie, Varus otrzymał jako ostatni Osąd.
  • Superumiejętność Shyvany, Smoczy Atak, jest jedyną superumiejętnością nie mającą bazowego czasu odnowienia.
  • Taniec Shyvany pochodzi z teledysku RIVER japońskiej grupy AKB48. Porównanie z tańca można zobaczyć tutaj .
  • System Furii Shyvany został początkowo błędnie przedstawiony jako Smocza Krew poprzez podgląd techniczny.
  • Shyvana jest trzecim bohaterem po Nidalee i Swain (inni wydani po niej to ZyraElise, Quinn i Gnar), który może transformować się z ludzkiej postaci.
    • Biorąc pod uwagę, że jest ona pół-smokiem, w czasie przemiany wygląda ona bardziej jak wiwerna niż tradycyjny smok. Smoki są często przedstawiane jako potwory posiadające czworo nóg i parę skrzydeł, a wiwerny – tylko dwie nogi i skrzydła.
  • Jest czwartym bohaterem, u którego zredukowano cenę w Punktach Zasług IP icon.png dwukrotnie. Inni to Warwick, Miss Fortune i Garen.

Cytaty[edytuj | edytuj kod]

  • Cytat "Cisza przed bitwą." jest podobny do popularnego sformułowania "Cisza przed burzą."
  • Cytat „Na skrzydłach furii.” jest podobny do cytatu Vayne: "Na skrzydłach nocy.".

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Relacje[edytuj | edytuj kod]

  • Poruszony losem Shyvany Jarvan IV wspomógł ją w walce z potężnym smokiem, który zabił jej ojca. Po bitwie Jarvan IV zaoferował jej miejsce szlachetnego wojownika w Elitarnej Gwardii Demacian. Shyvana zaakceptowała je z chęcią.
  • Garen nie akceptuje Shyvany ze względu na jej brak samokontroli.
  • Wśród Demacian, Shyvana zajmuje miejsce po Jarvanie IV i Xinie Zhao.
  • Shyvana jest ciekawa i zazdrosna o Nidalee ze względu na jej wolność i równowagę miedzy formą ludzką, a zwierzęcą i nie rozumie Ahri i jej pragnienia bycia w pełni człowiekiem.
  • Nienawidzi transformacji w wiewiórkę za sprawą Lulu.
  • Twitcha uważa za przekąskę, a Zyrę za rzecz do spalenia.
  • Galio jest przyjacielem Shyvany za względu na swoją mądrość, która uspokaja ją.

Filmy[edytuj | edytuj kod]

Przypisy