FANDOM

Sett, Gangster - jeden z bohaterów dostępnych w League of Legends

Umiejętności Edytuj

Hart Gladiatora (Bierna)

Sett.Hart Gladiatora

Podczas ataków podstawowych Sett uderza raz lewą, a raz prawą pięścią. Prawa pięść jest nieco mocniejsza i szybsza.

Mobilizacja (Q)

Sett.Mobilizacja

Dwa następne ataki Setta zadadzą dodatkowe obrażenia zależne od maksymalnego zdrowia celu.

Sierpowy (W)

Sett.Sierpowy

Bierne: Sett gromadzi 100% otrzymanych obrażeń jako Zadziorność, maksymalnie 308 pkt. ( 50% maksymalnego zdrowia Setta). Zadziorność zaczyna szybko zanikać po 4 sek. od otrzymania obrażeń.

Użycie: Sett uderza w wybranym kierunku potężnym sierpowym i zużywa całą zgromadzoną Zadziorność, aby zadać 60 (+25% (+ 1%) pkt. zużytej Zadziorności) pkt. nieuchronnych obrażeń wszystkim wrogom w środkowej linii. Wrogowie znajdujący się poza środkową linią otrzymują natomiast obrażenia fizyczne.

Sett zyskuje także na 2 sek. szybko zanikającą tarczę o sile zależnej od zużytej Zadziorności.

Rozbijacz Twarzy (E)

Sett.Rozbijacz Twarzy

Sett zderza ze sobą dwóch wrogów znajdujących się po jego bokach, zadaje im 50 (+42) pkt. obrażeń fizycznych i na 0,5 sek. spowalnia ich o 50%. Jeśli Sett chwyci przynajmniej jednego wroga z każdej strony, wrogowie zostają ogłuszeni na 1 sek.

Koniec Przedstawienia (R)

Sett.Koniec Przedstawienia

Sett chwyta wroga, niesie go, a następnie uderza nim o ziemię. Wszyscy wrogowie w pobliżu miejsca uderzenia otrzymują 200 (+ 11) (+40% pkt. dodatkowego zdrowia chwyconego wroga) pkt. obrażeń fizycznych i są na 1,5 sek. spowolnieni o 99%. Im dalej od miejsca lądowania Setta znajdują się wrogowie, tym mniej otrzymują obrażeń.

Przypisy