„A to pech...”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące anulowanej zawartości.
Podane treści nigdy nie zostały wprowadzone do League of Legends ale zostały udokumentowane w celu pokazania wcześniej planowanych zmian.
Postaraj się publikować wyłącznie potwierdzone informacje i powstrzymać się od dodawania spekulacji.

Seth, Mag Piasku - projekt niewydanego bohatera w League of Legends.

Historia[edytuj | edytuj kod]

Seth był ambitnym magiem, który chciał zmienić wszystko w pustynię, rozszerzając w ten sposób granice królestwa Shurimy.

Projekt[edytuj | edytuj kod]

SethAnimation.jpg

Bohater ten został zainspirowany przez innego anulowanego bohatera: Wella. Według Colta "Ezreala" Hallama: "Jeśli porównać Setha do Wella, to w zasadzie ten sam gość, tyle że zamiast kontrolować wodę, włada piaaaaskiem." Jego umiejętności pozostawiały na kilka minut piasek na mapie — im więcej umiejętności użył, tym więcej piasku powstawało. Jeśli trafiło się umiejętnością wroga stojącego na piasku, występował dodatkowy efekt, taki jak zwiększony zasięg lub podrzucenie. W pewnych iteracjach Seth miał nawet przyjaznego, piaszczystego towarzysza: przerażającego piaskowego czerwia, który sporadycznie atakował chodzących po powierzchni.

Wstępna superumiejetność Setha

Problemem zestawu zdolności Setha była bardzo niska wydajność na słabszych komputerach, ponieważ zostawiał na mapie mnóstwo efektów cząsteczkowych. Z tego powodu początkowo zmniejszano czas trwania jego piasków i liczbę efektów, aż ostatecznie zdecydowano się wycofać tę mechanikę. Zaburzyło to jego fabularną tożsamość (jako tego, który "rozsiewa pustynię") i zmusiło twórców do ponownego wyobrażenia sobie jego postaci. Po jakimś czasie, twórcy stwierdzili, że nowa postać powinna mieć umiejętność kontrolowania nad przywołanymi wcześniej żołnierzami. Tak powstał Azir - dawno zaginiony imperator pustyni.[1]

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]

  • Pierwsze wzmianki o nim pojawiły się w plikach gry w 2013 roku (wtedy prace były już wstrzymane).
  • Początkowo nad jego projektem zajmowali się Brad "CertainlyT" Wenban (który później szybko stracił wenę) i grafik koncepcyjny Gem "Lonewingy" Lim (który zwariował ze względu na brak ustalonej "tożsamości bohatera").

Przypisy