FANDOM

Plany dotyczące bohaterów: kwiecień 2019[1] Edytuj

Senna Teaser 01

Oprócz wszystkich tych wielkich ogłoszeń, planujemy także wprowadzenie w dalszej części roku bardzo niestandardowego strzelca. Na dzisiaj to wszystko, co mam do powiedzenia; jak zawsze dziękuję za wasze komentarze i pytania!

Mroczne Przejście Edytuj

Mroczne Przejście - League of Legends

Mroczne Przejście - League of Legends

Pora to zakończyć.

Uścisk Cienia Edytuj

Senna - Uścisk Cienia (Animowany zwiastun bohaterki)

Uwięzieni w ciemności najbardziej potrzebują światła.

Odkupicielka[2] Edytuj

Senna Teaser 02

Jak wielu z was zauważyło, naszym nowym bohaterem będzie Senna — bardzo nieszablonowy strzelec, który wkrótce pojawi się w League. Gdy tworzyliśmy Sennę, wiedzieliśmy, że powinna być strzelcem, ale uznaliśmy też, że powinna móc walczyć w alei razem z  Lucianem. Wydawało się nam, że to świetna okazja, by umożliwić im współpracę, w ramach której Lucian walczy w zbliżeniu, a Senna wspiera go z dystansu wielkim Reliktowym Działem. Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy się stworzyć wspierającego strzelca łączącego zadawanie obrażeń z użytecznością.

Aby kontynuować prace nad Senną, dodamy nowe kwestie do dubbingu Luciana, ponieważ wraz z powrotem Senny będziemy rozwijać jego postać i historię. Koniecznie oglądajcie ćwierćfinały drugiego dnia  Mistrzostw, aby zobaczyć po raz pierwszy Sennę podczas rozgrywki, a następnego dnia zajrzyjcie do poświęconego jej Spojrzenia na bohatera, żeby przyjrzeć się kulisom jej powstawania!

Senna Concept 16

Ujawnienie Edytuj

Multimedia Edytuj

Przypisy