League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

  • Sejuani została po raz pierwszy ogłoszona w jednym z postów Ezreala.
  • Ikona jej umiejętności Odmrożenie jest przerobioną wersją Substancji Klęjącej Singeda
  • Oryginalna Sejuani została wydana 17 stycznia 2012 roku.
    • Była ona pierwszym wydanym w tym roku bohaterem.
  • Wcześniej jej tytuł brzmiał "The Winter's Claw", ale później został zmieniony na "The Winter's Wrath".
  • Jej imię może pochodzić od indonezyjskiego słowa "Seruani", co dosłownie oznacza "dawać przemoc", od słowa "seru"- przemoc, przyrostka "-an"(zamieniający przymiotnik w rzeczownik" oraz przyrostka "-i" (dać).
  • Najprawdopodobniej jest przewidywanym bohaterem o temacie kobiecego dzika.
  • Wraz ze swoją wizualną aktualizacją otrzymała tradycyjną skórkę.
    • Była ona dostępna w sklepie dwa tygodnie po aktualizacji Sejuani, po czym została wycofana. Gracze posiadający Sejuani przed jej WU dostali tą skórkę za darmo.
    • Przed jej wyjściem na PBE zapowiedź/koncept został wydany w formie szkicu Quinn podczas jej podróży do Freljordu.
    • Na jej nowej klasycznej skórce jej tarcza jest zastąpiona Naramiennikiem Poszukiwacza.
  • Sejuani miała posiadać skórkę o nazwie Królowa Sejuani, ale później została ona zmieniona na jej nową klasyczną skórkę.
  • Dzik Sejuani nazywa się Bristle. Jest to odniesieniem do postaci z Doty Bristleback/Rigwarl, dzikopodobnego bohatera.
    • Riot czasem żartobliwie nazywa Bristle jako Kevina Tuggelsa.
  • W grze jest pewno wydarzenie pomiędzy Sejuani, Ashe i Lissandrą- Bitwa o Freljord. Jest to drugie wydarzenie w grze, po zdarzeniu pomiędzy Rengarem a Kha'Zixem- Łowy Rozpoczęte!.
  • Sejuani jest jednym z pięciu bohaterów jeżdżących na pojeździe/ wierzchowcu. Pozostali to Nunu, Corki, Rumble i Kled.
  • Jest jednym z bohaterów posiadających tradycyjną skórkę, która pokazuje ich dawny wygląd. Pozostali to Trundle, Karma i Lee Sin.

Skórki[]

Relacje[]

  • Według Journal of Justice Sejuani jest w konflikcie z Ashe, ponieważ przeciwstawia się twierdzeniu, jakoby Ashe była królową Freljordu.
    • Obydwie są ze sobą daleko spokrewnione, gdyż pochodzą od dwóch z trzech legendarnych sióstr. Jej przodkiem jest Serylda, jak stwierdził Gregor, a Ashe Avarosa, jak stwierdził Lyte.
    • Lissandra również była jedną z tych sióstr, co czyni ją starożytną przodkinią Ashe i Sejuani.
  • Rękawica Sejuani to Naramiennik Poszukiwacza, starożytny artefakt wcześniej należący do Lissandry. Nie wiadomo obecnie jak go posiadła.
  • Sejuani walczyła kiedyś z Olafem, który przyszedł do plemienia Zimowego Szpona, aby zginąć. Walczyli, aż oboje padli na kolana. Później zwerbowała go do plemienia z obietnicą, że zapewni mu upragnioną przez niego chwalebną śmierć.
  • Volibear sprzymierzył się z Sejuani w celu pokonania Mroźnych Obserwatorów.
  • Udyr sprzymierzył się z nią w celu pokonania Lissandry.

Filmy[]

Dołącz_do_Freljordu_-_Cinematic_-_League_of_Legends

Dołącz do Freljordu - Cinematic - League of Legends

Przypisy

Advertisement