FANDOM

Ech, teraz będę musiał zdrapywać twoją twarz z mojego kombinezonu.

Krótka Edytuj

Rumble to młody, temperamentny wynalazca. Używając tylko swoich rąk i kupy złomu, ten zadziorny Yordle zbudował ogromnego mecha, wyposażonego w arsenał elektroharpunów i rakiet zapalających. Rumble'owi nie przeszkadza, że ktoś pogardza jego tworami ze złomowiska — koniec końców, to on ma ogniopluj.

Długa Edytuj

Rumble zawsze był bardzo mały, nawet jak na Yordla. W związku z tym przywykł do tego, że nim pomiatano. Aby przetrwać musiał być bardziej chytry i pomysłowy niż rówieśnicy. Stał się wybuchowy i pamiętliwy − odpłacał każdemu, kto go skrzywdził. Stał się przez to samotnikiem, ale nie przeszkadzało mu to. Zawsze lubił majsterkować i otaczać się gadżetami, a większość czasu spędzał na złomowisku.

Był bardzo obiecującym mechanikiem. Jego nauczyciele wstawili się za nim w Yordlowej Akademii Nauki i Postępu w  Piltover, gdzie mógłby zostać jednym z protegowanych  Heimerdingera, ale Rumble odmówił. Uważał Heimerdingera i jego współpracowników za cwaniaków, którzy sprzedają bardziej zaawansowaną technologię Yordlów ludziom za bezcen, podczas gdy ich rasa jest pośmiewiskiem.

Kiedy grupa ludzi, którzy ukończyli Yordlową Akademię, przybyła do  Bandle City, by zobaczyć miejsce, gdzie urodził i wychował się ich mentor, Rumble nie mógł się oprzeć pokusie, by zobaczyć się z nimi twarzą w twarz (no, prawie). Chciał się im tylko przyjrzeć, jednak cztery godziny i wiele wyzwisk później wrócił do domu poobijany i cały we krwi. W międzyczasie nasłuchał się, jaki wstyd przynosi „oświeconym” Yordlom, takim jak Heimerdinger. Następnego ranka bez słowa opuścił Bandle City. Zniknął na kilka miesięcy. Wrócił u steru szczękającego, zmechanizowanego potwora. Tłum gapiów patrzył, jak udaje się do centrum miasta i oznajmia, że pokaże światu, na co stać technologię Yordlów.

Przypisy