Rumble, Zmechanizowany Zabijaka jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Notatki

Rumble nie posiada many, a jego umiejętności są darmowe i są ograniczone tylko przez czas odnowienia. Zamiast tego posiada unikalny dla siebie pasek Nagrzania wpływający na jego podstawowe umiejętności.

Główny artykuł: Nagrzanie
Tytan ze Złomowiska
Tytan ze Złomowiska

Podstawowe umiejętności Rumble'a generują 20 pkt. Nagrzania.

Junkyard Titan 2.png
Stan nagrzania – 50 - 99 Nagrzania: podstawowe umiejętności Rumbla zyskują dodatkowe efekty.
Junkyard Titan 3.png
Przegrzanie – 100 Nagrzania: Rumble zostaje uciszony, a jego podstawowe ataki zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 20 + (5 × poziom) (+25% mocy umiejętności) do momentu, gdy nagrzanie osiągnie 0. Rumble w czasie przegrzania krzyczy i staje się czerwony.
Tytan ze Złomowiska to dwa oddzielne efekty.

Stan niebezpieczeństwa to efekt czarów będący modyfikatorem obrażeń.

Przegrzanie to celowane na siebie osłabienie będące niefizycznych efektem przy trafieniu.
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak wręcz, w tym kradzież życia, Blask, a spowolnienie Lodowym Młotem nie jest osłabiane.
Ogniopluj
Czas: 6 sek.
Koszt: Darmowa
Ogniopluj

Aktywna: Rumble podpala przeciwników swoim miotaczem ognia przez 3 sekundy, zadając obrażenia magiczne co 0.25 sekundy na obszarze przed nim w kształcie stożka. Rumble może używać innych umiejętności podczas trwania Ogniopluja.

  • Obrażenia magiczne co 0.25 sek.: 6,25 / 11,25 / 16,25 / 21,25 / 26,25 (+8.33% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 75 / 135 / 195 / 255 / 315 (+100% mocy umiejętności)
Junkyard Titan 2.png
Premia stanu nagrzania: Ogniopluj zadaje o 50% więcej obrażeń.
  • Zasięg: 600
  • Ulepszone obrażenia magiczne co 0.25 sek.: 9,38 / 16,88 / 24,38 / 32,88 / 40,88 (+12.5% mocy umiejętności)
  • Całkowite ulepszone obrażenia magiczne: 112,5 / 202,5 / 292,5 / 382,5 / 472,5 (+150% mocy umiejętności)
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Tarcze czarów nie blokują umiejętności.
  • Ogniopluj posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Rumble'a.
Tarcza Złomu
Czas: 6 sek.
Koszt: Darmowa
Tarcza Złomu

Aktywna: Rumble tworzy na 2 sekundy tarczę absorbującą obrażenia. Ponadto zyskuje premię do prędkości ruchu na 1 sekund.

  • Tarcza: 50 / 80 / 110 / 140 / 170 (+40% mocy umiejętności)
  • Prędkość ruchu: 10 / 15 / 20 / 25 / 30%
Junkyard Titan 2.png
Premia stanu nagrzania: Tarcza Złomu zapewnia o 50% więcej tarczy i premii do prędkości ruchu.
  • Ulepszona tarcza: 75 / 120 / 165 / 210 / 255 (+60% mocy umiejętności)
  • Ulepszona prędkość ruchu: 15 / 22,5 / 30 / 37,5 / 45%
Tarcza Złomu to pół-ulepszenie.
  • Tarcza Złomu posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Rumble'a.
Elektroharpun
Czas: 10 sek.
Koszt: Darmowa
Elektroharpun

Aktywna – Pierwsza Aktywacja: Rumble wystrzeliwuje w linii prostej Harpun, zadając obrażenia magiczne i spowalniając pierwszy trafiony cel na 3 sekundy.

Po użyciu umiejętności możesz rzucić ją ponownie za darmo w przeciągu 3 sekund, nawet wtedy, gdy jest Junkyard Titan 3.png Przegrzany.

  • Obrażenia magiczne: 45 / 70 / 95 / 120 / 145 (+40% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 90 / 140 / 190 / 240 / 290 (+80% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 15 / 20 / 25 / 30 / 35%
  • Maksymalne spowolnienie: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

Aktywna – Druga Aktywacja: Takie same efekty co Pierwsza Aktywacja. Jeśli oba Harpuny trafią ten sam cel, to czas spowolnienia jest odnawiany, a skuteczność podwajana.

Junkyard Titan 2.png
Premia stanu nagrzania: Elektroharpun zadaje o 50% więcej obrażeń, a skuteczność spowolnienie jest o połowę mocniejsza.
  • Zasięg: 850
  • Ulepszone obrażenia magiczne: 67,5 / 112,5 / 142,5 / 180 / 217,5 (+60% mocy umiejętności)
  • Ulepszone całkowite obrażenia magiczne: 135 / 225 / 285 / 360 / 435 (+120% mocy umiejętności)
  • Ulepszone spowolnienie: 22,5 / 30 / 37,5 / 45 / 52,5%
  • Ulepszone maksymalne spowolnienie: 45 / 60 / 75 / 90 / 105%
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Niezłomność Brauma i Ścianę Wichru Yasuo .
Tarcze czarów blokują umiejętność.
  • Elektroharpun można rzucić 2 razy za darmo w czasie 3 sekund. Każda aktywacja aktywuje takie efekty jak Blask, Puls Mocy.
Wyrównywacz
Czas: 110 / 100 / 90 sek
Koszt: Darmowe
Wyrównywacz

Aktywna: Rumble wystrzeliwuje we wskazany obszar salwę rakiet zostawiając na 5 sekund płonący ślad powodujący obrażenia magiczne na sekundę i spowalnia o 35% przeciwników pozostających na tym terenie. Można ustalić obszar ostrzału, klikając i przeciągając mysz w linii.

  • Zasięg aktywacji: 1700
  • Zasięg salwy rakiet: 1000
  • Obrażenia magiczne na sek.: 130 / 185 / 240 (+30% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 650 / 925 / 1200 (+150% mocy umiejętności)


Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Tarcze czarów nie blokują umiejętności.
  • Rakiety lądują przez około 1 sekundę.

Wskazówki[edytuj | edytuj kod]

  • Postaraj utrzymać się w Stanie Nagrzania, aby poprawić swoją skuteczność. Łatwo się przegrzać, jeśli ciągle będziesz korzystać z umiejętności.
  • Staraj się utrzymać cele w zasięgu Ogniopluja. Z czasem zada on spore obrażenia.
  • Jeśli wygrywasz walkę, możesz wykorzystać superumiejętność do zablokowania wrogom drogi ucieczki.

Linki[edytuj | edytuj kod]

Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA, o ile nie zaznaczono inaczej.