Qiyana, Cesarzowa Żywiołów - jeden z bohaterów dostępnych w League of Legends.[1]

Umiejętności[edytuj | edytuj kod]

Królewski Przywilej (Bierna)

Qiyana.Królewski Przywilej.png

Pierwszy atak lub użycie umiejętności przeciwko wrogiemu bohaterowi zadaje dodatkowe obrażenia. Czas odnowienia tej umiejętności resetuje się, gdy bohaterka przyciągnie nowy, inny żywioł.

Ostrze Ixtal (Q)

Qiyana.Ostrze Ixtal.png

Qiyana tnie przed sobą, zadając obrażenia. Jeśli jej broń wykorzystuje żywioł, broń wylatuje naprzód jak pocisk i eksploduje.

  • Rzeka (Żywioł wody) — unieruchamia trafionych przeciwników.
  • Ściana (Żywioł ziemi)— zadaje dodatkowe obrażenia jednostkom z małą ilością zdrowia.
  • Zarośla (Żywioł życia/natury)— pozostawia niewidoczną ścieżkę, która zapewnia prędkość ruchu.

Rzeźbienie Ziemi (W)

Qiyana.Rzeźbienie Ziemi.png

Po namierzeniu żywiołu Qiyana wykonuje doskok w przód, by zaczerpnąć jego mocy. Gdy jest pod wpływem zaklęcia, w pobliżu żywiołu zyskuje prędkość ruchu, prędkość ataku i obrażenia dodatkowe.

Bezczelność (E)

Qiyana.Bezczelność.png

Qiyana wykonuje doskok na określony dystans w stronę wroga, zadając mu obrażenia.

Oszałamiający Pokaz Talentu (R)

Qiyana.Oszałamiający Pokaz Talentu.png

Qiyana wywołuje falę uderzeniową, odrzucając wrogów do tyłu. Następnie dowolna rzeka, zarośla lub ściana trafione falą uderzeniową eksplodują, zadając obrażenia i na krótko ogłuszając przeciwników.

Przypisy