FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • To 16 bohater w lidze, który nie posiada żadnej umiejętności opartej o moc umiejętności.
  • Jego imię to nawiązanie do średniowiecznej broni Piki a także jednego z gatunków słodkowodnych ryb, szczupaków Esox, oba te słowa wywodzą się z grupy języków PIE i oznaczają ostry, spiczasty kij.[1]
  • Jego taniec nawiązuję do tego wykonywanego przez wojowników Nowej Zelandii – Maorysów i nazwany jest tańcem Haka.
    • Ten taniec wykonuje także  Rengar.
  • Broń Pyke'a  Kościany Harpun wykonana jest prawdopodobnie na podstawie kształtu harpunów wyrzeźbionych z kości, poroża lub kłów morsa[2] chociaż jego harpun jest zrobiony z metalu i wydaje się być większy, a wszystko po to by był on bardziej skuteczny przeciwko gigantycznym potworom morskim.
  • Pyke to drugi bohater w lidze, którego zdrowie może być wyższe wyłącznie poprzez zwiększanie poziomu bohatera, a nie przez przedmioty. Pierwszym takim bohaterem był  Kled.
  • W Pieśni lodu i ognia George R.R. Martina pojawia się lokacja – Pyke to najstarszy zamek na Żelaznych Wyspach. Jest siedzibą rodu Greyjoyów, którzy władają żelaznymi ludźmi.
  • Jego imię może być także nawiązaniem do angielskiego Pike co w dosłownym tłumaczeniu oznacza szczupak.

Skórki Edytuj

  •   Pyke Demon Piasków Prawdopodobnie jest związany z:  Ekko Piaskowej Burzy i  Katariną Piaskowej Burzy.
    •  W tle widnieje imperium Azira.
  •  Skórka PROJEKT: Pyke posiada kwestię "Wyłaźcie! Pewne miasto czeka na spalenie!" jest nawiązaniem do tekstu Keanu Reevesa w trailerze gry Cyberpunk 2077 : "Wake the f**k up, samurai, We have a city to burn!"

Filmy Edytuj

Pyke - ekran logowania

Pyke - ekran logowania

​​​​​​​
Prezentacja bohatera - Pyke

Prezentacja bohatera - Pyke

Przypisy