FANDOM

Hextech Crafting Prestige token

Punkty Prestiżu – specjalne tokeny w Warsztacie Hextech, za które można kupić specjalne wersje skórek bohaterów. Zostały wprowadzone w patchu V9.1.

Szczegóły Edytuj

  • Można je zdobyć poprzez:
    • Zakup Doskonałych Skrzyń (225 RP icon) lub specjalnych zestawów w sklepie
    • W specjalnych misjach po wykupieniu specjalnej przepustki
    • Za określoną ilość tokenów w czasie wydarzeń np.  Snowdown
  • Punkty są ważne do 1. lutego każdego roku
  • 1 punkt Hextech Crafting Prestige token jest wart ok. 187,5 RP icon225 RP icon (w zależności od zestawu)
  • Za każdą skórkę trzeba wydać 100 Hextech Crafting Prestige token z określonego "okresu ważności"

Skórki Edytuj

Punkty Prestiżu można wymienić na niektóre skórki z kolekcji Prestiżowa Edycja - to specjalne wersje podstawowych skórek posiadające złoto-biały odcień oraz inny wygląd efektów. Mogą być dostępne tylko w ograniczonym zakresie i należą do kategorii Skórka Hextech Mitycznych.

Rozwój Edytuj

Pierwsze spojrzenie Edytuj

W SKRÓCIE: Począwszy od patcha 9.1 wprowadzamy nowy typ prestiżowych skórek, które pozostaną w sklepie do końca roku i będzie można je odblokować dzięki nowym punktom Prestiżu.[1]

Zespół tworzenia skórek ma mnóstwo pomysłów na przyszłe prestiżowe wersje skórek, więc eksperymentujemy z nowym sposobem na wydawanie ich w ciągu roku bez ograniczania ich do wydarzeń. Wciąż będziemy mieć prestiżowe skórki powiązane z wydarzeniami, ale dodajemy też coroczne skórki prestiżowej edycji, które będzie można stworzyć po 100 Punktów Prestiżu za każdą. Te coroczne prestiżowe skórki 2019 będą wydawane przez cały rok i przestaną być dostępne o 8:59 CET 1 lutego 2020 r.

Zamierzamy dalej wykorzystywać złoto-białą paletę kolorów, żeby prestiżowe skórki były natychmiast rozpoznawalne. Wciąż jednak eksperymentujemy z innymi akcentami kolorystycznymi, żeby je dodać w miarę potrzeb.

Punkty Prestiżu można zdobyć z zestawów z Doskonałymi Skrzyniami (po wypuszczeniu będę dostępne trzy zestawy tego typu). Rozważamy też inne sposoby na zapewnienie wam punktów Prestiżu w przyszłości. W przeciwieństwie do klejnotów, w przypadku punktów Prestiżu nie ma elementu losowości, więc zawsze wiecie, jak blisko jesteście zdobycia prestiżowej skórki, którą chcecie mieć. Punkty Prestiżu 2019 przestaną pojawiać się w zestawach Doskonałych Skrzyń o 8:59 CET 1 stycznia 2020.

Miłego zbierania!

Nowe sposoby zdobywania Edytuj

Punkty Prestiżu są z nami już od kilku miesięcy. Prestiżowa Edycja  Evelynn z K/DA wkrótce dołączy do grupy. Pracujemy nad paroma sposobami na zdobycie Punktów Prestiżu w naszych większych wydarzeniach. Choć nie pojawią się one przy wypuszczeniu Eve, dzielimy się z wami już teraz naszymi planami, żebyście mogli zastanowić się, jak chcecie zdobyć ją i inne skórki za punkty Prestiżu![2]

Zestaw 100 punktów Prestiżu w sklepach wydarzenia Edytuj

Sklep każdego wydarzenia będzie zawierał ofertę jednorazowego zakupu 100 punktów Prestiżu jako opcję dla graczy, którzy wolę inną skórkę za punkty Prestiżu niż ta, która jest w danym wydarzeniu. Cena zakupu w tokenach będzie nieco wyższa niż cena skórki z wydarzenia, ponieważ wciąż chcemy podkreślić dostępne tylko podczas wydarzeń Prestiżowe skórki, podczas gdy opcja kupna punktów Prestiżu pozwala wybrać skórkę z całej gamy. Jeśli więc na przykład  Prestiżowa Rozrywkowa Vayne kosztuje 1000 tokenów Festynu Księżyca, to zestaw 100 punktów Prestiżu będzie kosztować 1100 tokenów.

25 punktów Prestiżu z „misji kamieni milowych” Edytuj

Przepustki na wydarzenia będą miały teraz serię „misji kamieni milowych”, które zapewniają punkty Prestiżu — na chwilę obecną myślimy o misjach, które zapewniałyby po 5 punktów Prestiżu. Będziecie w stanie zdobyć wszystkie 25 punktów Prestiżu niezależnie od tego, kiedy kupicie przepustkę, ale do banku nie trafi nic za mecze, które zostały rozegrane wcześniej. Mamy co najmniej cztery zaplanowane wydarzenia na resztę roku 2019, więc będziecie w stanie zdobyć skórkę za punkty Prestiżu tylko dzięki temu. Koncept za tym jest taki, że gracze, którzy nie mogą wyfarmić skórki za jednym razem, mogą zamiast tego zrobić to w dłuższym czasie i wciąż zdobyć Prestiżową skórkę. Ukończenie wszystkich misji milowych powinno zająć dużo mniej gier niż odblokowanie Prestiżowej skórki z danego wydarzenia.

Mamy nadzieję, że te nowe opcje spodobają się tym z was, którzy chcą dostać się na listę posiadaczy punktów Prestiżu bez konieczności kupowania zestawów łupów. Dajcie nam znać, co o tym myślicie!

Zobacz także Edytuj

Przypisy