PowrótPowrót – czar pozwalający w ciągu 8 sekund na powrót do bazy, który jest w posiadaniu każdego bohatera.

Rozgrywka[edytuj | edytuj kod]

Umiejętność jest aktywowana poprzez wciśnięcie myszką w ikonkę bądź klawiszem (domyślnie B). Jedynym warunkiem trwania zaklęcia jest nieotrzymywanie obrażeń przez przynajmniej 7.5 sekundy. Nie zadziała w przypadku otrzymywania obrażeń w czasie (np. Podpalenie) bądź przymusowe przesunięcie przez sojusznika (np. Krystalizacja Anivii). Zaklęcie nie zostanie przerwane, jeżeli na takiego bohatera zostanie nałożona umiejętność sojusznika (np. Oko Cyklonu Janny), używanie komend (np. /joke), aktywacji przedmiotów (np. Omen Randuina) czy niektórych czarów przywoływacza (np. Bariera).

Historia[edytuj | edytuj kod]

W Fazie Alfa, funkcję PowrotuPowrotu miał przedmiot użytkowy Niebieska Pigułka, który trzeba było kupić za 600 Gold.png, aby jednorazowo wrócić do bazy. Po pewnym czasie w trakcie Zamkniętej Bety, ustawili umiejętność jako opcjonalny czar przywoływacza. Jednak w ostatecznej wersji został wbudowany jako podstawowa cecha bohatera.

Wyglądy[edytuj | edytuj kod]

Przyspieszony Powrót[edytuj | edytuj kod]

W Sezonie Drugim można było skrócić czas o sekundę (0.5 sekundy w przypadku Enhanced Recall.png Ulepszonego Powrotu) dzięki specjalizacji Szybki Powrót.

W Sezonie 2014 można było skrócić czas o sekundę (0.5 sekundy w przypadku Enhanced Recall.png Ulepszonego Powrotu) dzięki specjalizacji Kroczący Przez Wymiary.

Enhanced Recall.png Ulepszony Powrót (Crystal Scar)[edytuj | edytuj kod]

Po wypuszczeniu trybu Dominion, PowrótPowrót został zastąpiony przez ulepszoną wersję, w której czas potrzebny do przeniesienia się do bazy został skrócony do 4,5 sekund.

Ulepszony Powrót[edytuj | edytuj kod]

Podobnie jak w przypadku wersji Dominion, po zdobyciu Namiestnika Barona czy Oka Herolda, bohater otrzymuje specjalną wersję PowrotuPowrotu trwającą 4 sekundy i regenerującą o połowę szybciej zdrowie i manę po powrocie do bazy.

Animacje[edytuj | edytuj kod]

Od patcha V1.0.0.140, każdy nowy bohater oraz skórki otrzymują specjalną animację PowrotuPowrotu. W przypadku starego bohatera, który otrzymał Wizualną Aktualizację, także dostaje taką animację. W przypadku skórek kosztujących od 975 RP icon.png, posiadają odmienne animacje (dotyczy to nowszych skórek).

W patchu V7.5, wszyscy bohaterowie oraz ich skórki, którzy nie posiadali takiej animacji, otrzymali je w ramach poprawy przejrzystości.

Kwestie[edytuj | edytuj kod]

Zobacz: Powrót/Kwestie

W coraz nowszych bohaterach i skórkach, razem ze specjalnymi animacjami są implementowane specjalne kwestie bardziej określające charakter danej postaci.

Uwagi[edytuj | edytuj kod]

  • Jeżeli bohater posiadający bardzo małą ilość zdrowia powróci do bazy, to może zginąć poprzez globalną umiejętność (np. Rekwiem Karthusa).
  • PowrótPowrót nie ujawnia bohatera w mgle wojny, ale można usłyszeć dźwięk, kiedy zbliży się do niego odpowiednio blisko.
  • W końcówce animacji można otrzymać obrażenia i powrócić bezpiecznie do bazy (przy 0.1 sekundy).

Ciekawostki[edytuj | edytuj kod]