FANDOM

„Rozwój nigdy nie może czekać.”  p
Ta zawartość już niedługo zostanie przerobiona.
„Wszyscy potrzebują zmian, a niektórzy muszą całkowicie zmienić swój wygląd, aby przetrwać.”
Obecne poniżej informacje zostaną zarchiwizowane w odpowiednim dziale.

Pantheon, Mistrz Wojennego Rzemiosła jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Wola Śmiertelnika (Bierna)

Pantheon.Wola Śmiertelnika

Po pięciu atakach podstawowych lub pięciokrotnym użyciu umiejętności następna umiejętność podstawowa Pantheona zostaje wzmocniona.

Kometarna Włócznia (Q)

Pantheon.Kometarna Włócznia

Kliknij: Pantheon uderza w danym kierunku, zadając obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w linii. Przytrzymaj: Pantheon rzuca włócznią w linii.

Wzmocniona: Wrogowie otrzymują dodatkowe obrażenia fizyczne i zostają spowolnieni.

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Pocisk
Wręcz

Skok z Tarczą (W)

Pantheon.Skok z Tarczą

Aktywna: Pantheon doskakuje do obranego za cel wroga, zadając mu obrażenia fizycznych i ogłuszając go.

Wzmocniona: Następny atak podstawowy Pantheona trafia trzy razy, za każdym razem zadając coraz mniejsze obrażenia.

Natarcie Egidy (E)

Pantheon.Natarcie Egidy

Pantheon ustawia tarczę w danym kierunku, zyskując niewrażliwość na obrażenia zadawane przez wrogów z tego kierunku i cały czas zadając obrażenia fizyczne. Ostatni cios jest najpotężniejszy i aktywuje się, nawet jeśli E zostanie wcześniej przerwane.

Wzmocniona: Czas trwania umiejętności jest wydłużony do 2,5 sekundy.

Spadająca Gwiazda (R)

Pantheon.Spadająca Gwiazda

Pantheon wyskakuje w powietrze, a następnie spada w kierunku wybranego miejsca, zadając wrogom, przez których przeniknie, obrażenia magiczne. Po wylądowaniu natychmiast aktywuje się Wola Śmiertelnika.

Linki Edytuj