League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Pantheon, Mistrz Wojennego Rzemiosła jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności[]

Wola Śmiertelnika (Bierna)

Pantheon.Wola Śmiertelnika.png

Po pięciu atakach podstawowych lub pięciokrotnym użyciu umiejętności następna umiejętność podstawowa Pantheona zostaje wzmocniona.

Kometarna Włócznia (Q)

Pantheon.Kometarna Włócznia.png

Kliknij: Pantheon uderza w danym kierunku, zadając obrażenia fizyczne wszystkim wrogom w linii. Przytrzymaj: Pantheon rzuca włócznią w linii.

Wzmocniona: Wrogowie otrzymują dodatkowe obrażenia fizyczne i zostają spowolnieni.

Szczegóły

Celowanie

Wymagane informacje o celowaniu.

Pocisk

Wręcz

Skok z Tarczą (W)

Pantheon.Skok z Tarczą.png

Aktywna: Pantheon doskakuje do obranego za cel wroga, zadając mu obrażenia fizycznych i ogłuszając go.

Wzmocniona: Następny atak podstawowy Pantheona trafia trzy razy, za każdym razem zadając coraz mniejsze obrażenia.

Natarcie Egidy (E)

Pantheon.Natarcie Egidy.png

Pantheon ustawia tarczę w danym kierunku, zyskując niewrażliwość na obrażenia zadawane przez wrogów z tego kierunku i cały czas zadając obrażenia fizyczne. Ostatni cios jest najpotężniejszy i aktywuje się, nawet jeśli E zostanie wcześniej przerwane.

Wzmocniona: Czas trwania umiejętności jest wydłużony do 2,5 sekundy.

Spadająca Gwiazda (R)

Pantheon.Spadająca Gwiazda.png

Pantheon wyskakuje w powietrze, a następnie spada w kierunku wybranego miejsca, zadając wrogom, przez których przeniknie, obrażenia magiczne. Po wylądowaniu natychmiast aktywuje się Wola Śmiertelnika.

Linki[]