League of Legends Wiki
Advertisement
League of Legends Wiki

Skórki[]

Ciekawostki[]

Ogólne[]

Historia[]

  • Stworzył kilka rzeczy:
  • Był nauczycielem Dorana, twórcę m. in. pierścienia czy kostura Wukonga.
  • W różnych wersjach językowych poematu Droga do Paleniska są zapisane różne informacje dotyczące bohatera.
    • Dodatkowe informacje znajdujące się na kartkach są fragmentami Utraconych opowieści.
    • W świecie gry, został użyty język starożytnofreljordzki, który jest powiązany z tzw. lingua franca ze względu na pokrewieństwo z głównym językiem Runeterry.
    • Kompozytorką utworu jest Kyle "Kole" Hicks a wokalistką Christine Hals - skandynawska kompozytorka, która pracowała nad soundtrackiem do filmu animowanego Kraina lodu.
  • Lubi pikantne wiśnie oraz ciemne piwo.

Cytaty[]

  • Jest pierwszą postacią, która posiada kwestie, kiedy przerwie powrót do bazy czy zostanie jako jedynym żywym członek zespołu.

Skórki[]

Relacje[]

  • Był "patronem" Ogniokrwistych, plemię najlepszych kowali i rzemieślników na całej Runeterze.
  • Posiada trójkę rodzeństwa: Anivię, Volibeara i "Foczą Siostrę".
    • Ornn nie rozmawiał z Anivią od momentu przypadkowego spalenia jego Hali Rogów (chociaż nie wie, że to była jej sprawka).
    • Nienawidzi Volibeara za to, że sprowokował go do konfrontacji trwającej osiem dni (Volibear chciał, aby brat stworzył mu broń i zbroje dla jego ludzi). W wyniku tej bitwy, góra straciła wierzchołek oraz zginęli Ogniokrwiści. Bo bitwie, Ornn wycofał się a ludzie stwierdzili, że zginął po zajadłej walce półbogów.
  • Ornn na zlecenie Trzech Sióstr (Avarosa, Serylda, Lissandra) wykopał dół oraz zbudował most znany obecnie jako Howling Abyss.

Filmy[]

Przypisy

Advertisement