Ten artykuł dotyczy sezonowego wydarzenia. Zobacz też: Harrowing.

Harrowing - pierwotna nazwa święta

Opowieści z Rift — święto obchodzone każdego roku między 2. połową października a 1. połową listopada (najczęściej w trakcie zakończenia sezonu). W tym czasie są dodawane świąteczne ozdoby (przedmioty, totemy, ikony), nowe tryby oraz specjalne skórki dla bohaterów. Wydarzenie może mieć zarówno charakter przyjazny jak i mroczny.

Pierwotnie, święto istniało pod oryginalną nazwą Harrowing do 2016 roku, a rok później przyjął obecną nazwę.[1] Wydarzenie nawiązuje charakterem do amerykańskiego święta Halloween obchodzonego 31 października.

Skórki[edytuj | edytuj kod]

Świąteczne[edytuj | edytuj kod]

Każdego roku są wydawane specjalne skórki (większość jest dostępna przez ograniczona czas) w celu nadania charakteru wydarzenia.

The Harrowing.jpg

Przeróbka Twisted Treeline[edytuj | edytuj kod]

Shadow Isles Crest.png

W 2012 roku, twórcy gry połączyli odświeżenie mapy Twisted Treeline z ich ówczesnym wydarzeniem Harrowing. Aby uczcić odświeżone pole bitwy Wysp Cienia, Riot wydał nowego bohatera Elise oraz cztery skórki:

Tryby rozgrywki[edytuj | edytuj kod]

Hexakill: Twisted Treeline[edytuj | edytuj kod]

Hexakill Twisted Treeline mode.jpg

Hexakill podwaja liczbę bohaterów na Twisted Treeline. Sprowadzenie dwunastu bohaterów na najmniejszą mapę League gwarantuje ciągłe gankowanie i sporo okazji do zdobycia pożądanego hexakilla. Zwiększyliśmy nagrody w postaci złota i punktów doświadczenia na całej mapie, a kontrolowanie obu ołtarzy wzmacnia ciebie oraz twoje stwory. Osoby cierpiące na klaustrofobię – i arachnofobię – muszą bardzo uważać. Witaj ponownie w Twisted Treeline.

Teemonologia[edytuj | edytuj kod]

FGM Doom Bots of Doom.jpg

Zbierz drużynę, aby pokonać przeklęte Niszczące Boty Zagłady oraz ich złego władcę, zanim wszystko, co kochasz i czym się cieszysz PRZEPADNIE! Przetrwaj chaos... ale uważaj na czekające cię jeszcze poziomy. Nikt nie wie, jak długo odsuwać będziesz od siebie nieuchronny los, ale każdy gracz, który pokona Boty Zagłady, zyska Ikonę Diablika Teemo na całą wieczność.

Dodatki[edytuj | edytuj kod]

Mapa[edytuj | edytuj kod]

Pierwsza wersja mapy w trakcie Harrowing

Pierwotna jesienna mapa Summoner's Rift została użyta dwa razy (lata 2010 – 2011). Była to trzecia wersja mapy zmieniająca tekstury oraz dodające ozdoby związane ze świętem Harrowing. Ponadto wprowadzono muzykę z pierwszej wersji Twisted Treeline (przed jego odświeżeniem w 2012 roku).

Po długim okresie czasu, mapa wróciła jako element dekoracyjny specjalnego trybu rozgrywkiTeemonologii w 2016 roku.

Przedmioty[edytuj | edytuj kod]

Niektóre przedmioty (2010 – 2011) otrzymały tymczasowe ikonki oraz nazwy w czasie trwania wydarzenia:

Runy[edytuj | edytuj kod]

W latach 2010 – 2011 wprowadzono 6 specjalnych świątecznych run. Zostały umieszczone w specjalnym kręgu (2,5. Krąg), które później zostały umieszczone do 2. Kręgu.

Skórki totemów[edytuj | edytuj kod]

Pierwsze skórki totemów wprowadzono do gry w trakcie trwania święta Harrowing w 2012 roku. W tamtym czasie można było je nabyć przez dany okres za niewielką cenę w RP RP icon.png lub PZ IP icon.png. W trakcie trwania wydarzenia w następnych latach, skórki tych totemów zostały ponownie udostępnione do nabycia. Można było ich używać za darmo w trakcie trwania wydarzenia.

Multimedia[edytuj | edytuj kod]

Zobacz także[edytuj | edytuj kod]

Linki[edytuj | edytuj kod]

Przypisy

  1. Spytaj Riot: Harrowing?
  2. Skórka wydana po wydarzeniu w 2014 roku, ale rok później została do tej grupy przydzielona.