FANDOM

Omen Ciemności

Omen Ciemności — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Członkowie Edytuj

 Singed Czarnej Plagi Edytuj

Doktor Singed dzięki swemu doświadczeniu naukowemu był w stanie sprowadzać sny, w których królowa mogła obserwować całe stworzenie i odkrywać jego sekrety. Jednakże wkrótce wpadła w szpony potwornego cienia, a gdy zapragnęła jego mocy, Singed skorzystał z zakazanych metod, by przyspieszyć jej spaczenie.

 Przeklęty Upiór Nocturne Edytuj

W swych snach królowa została odwiedzona przez potworny cień, który skusił ją obietnicami o potędze i niesławie wykraczającymi poza możliwości pojmowania śmiertelników. W trakcie trzeciej wizyty cienia królowa wpuściła go do świata żywych - a on dotrzymał swych plugawych obietnic.

 Żelazna Inkwizytorka Kayle Edytuj

Rola inkwizytora wiązała się z prowadzeniem walki przeciwko ciemności, a na czele zakonu stała Kayle, ponieważ jej światło było najjaśniejsze. Jednakże ciemność przybiera wiele postaci i gdy miasto upadło, nawet jego największa bohaterka zwróciła się przeciw swym siostrom.

 Yorick Przedsiębiorca Pogrzebowy Edytuj

Grabarz to przeklęte stworzenie, które musi chronić wszystkich pogrzebanych przez miasto sekretów. Te straszliwe rzeczy ciągle męczą jego myśli, które zostały wcześniej spaczone przez ambicję królowej.

 Lissandra Królowa Ostrzy Edytuj

Lissandra, władająca niegdyś potężnym miastem, została spaczona obietnicami potwornego cienia, który oferował jej moc i wieczne życie. Zdradziła swój lud i oddała go ciemności, aby pośród cieni odrodzić się jako wiecznie młody potwór.

 Szary Warwick Edytuj

Warwick był niegdyś człowiekiem - wspaniałym rycerzem, który służył Lissandrze Królowej Ostrzy. W zamian za wierną służbę obdarzyła go przeklętym odłamkiem widmowego światła księżyca, który pewnego dnia miał przebić jego serce i zepchnąć go w odmęty deprawacji.

Historia Edytuj

Klękajcie przed Królową Ostrzy Lissandrą Edytuj

Klękajcie przed Królową Ostrzy Lissandrą. Mechaniczny pazur wystrzeliwuje z ziemi pod jej stopami i pędzi w stronę kulących się przed nią rebeliantów. Szczęśliwcy, którym udało się przeżyć, szybko orientują się, że wpadli z deszczu pod rynnę, gdy Lissandra, piękna i przerażająca w swojej potędze, teleportuje się pomiędzy nich. Opanowuje ich groza. Kawałki metalu otaczają Królową Ostrzy niczym pancerz. Wirujące odłamki przebijają wszystko dookoła. Krzyki i jęki szybko zanikają. Rebelia kończy się równie szybko, jak się zaczęła.[1]

Gdy leżał na swym łożu... Edytuj

Gdy leżał na swym łożu, pojawiło się pierwsze widmo -  pokręcony doktor ze swą strzykawką, gotową, aby zakazić go nocą.

Gdy leżał na swym łożu boleści, pojawiło się drugie widmo -  potworny cień o szponach tylko czekających, aby zawlec go do grobu.

Gdy leżał na swym łożu śmierci, pojawiło się trzecie widmo -  splamiony krwią anioł z wzniesionym w górę mieczem, mającym wymierzyć sprawiedliwość jego nędznej duszy.[2]

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Seria skórek jest nawiązaniem do Inkwizycji działającej do XVIII wieku.

Przypisy